obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger
Hasselt
Goedendag,

Ik moet dit probleem even van mij afschrijven.
Misschien dat er een Ziggo medewerker is, die mij wil helpen?

Eind Dec. 2010 ben ik op de actie ingegaan van Alles in één pakket incl. de Cisco 8485DVB interactieve decoder voor 149,- euro.
Geregeld via de klantenservice.
Hiervoor had ik al jaren alleen Dig. TV van Ziggo met een Humax ontvangertje.

Na 10 dgn. heb ik gebeld waar de ontvanger bleef.....was mij namelijk binnen 1 week beloofd.
Gebeld met de klantenservice, Volgens het systeem was hij niet besteld?
De vriendelijke dame heeft hem toen opnieuw besteld.
Had nog zo gevraagd... GAAT DIT GOEDKOMEN?

Na één week was de ontvanger aangekomen.

Daarna zag ik online dat er toch 2 in bestelling stonden.
Gelijk gebeld dat het er maar één moest zijn!
Dit konden ze gelukkig terug draaien. Pffffff

Nu vandaag (24-01-11) zie ik online dat ze 399,- en 59,95 incl. BTW, totaal dus 458,95 euro in rekening hebben gebracht!

Dit is dus niet juist, dit moet dus gewoon 149,- euro all in zijn.
Ze hebben dus niet de actieprijs gerekend.

Na 20 min. gebeld te hebben (mobiel) en uitgelegt te hebben wat het probleem is.
Ben ik bang dat het weer niet goed gaat komen helaas.

Gezien de hoogte van het bedrag, kan ik nu mijn hypotheek niet betalen.
Ik laat het dan ook terug storten.
En maak zelf over wat er dan wel betaald moet worden....

Echter ik ben nu bang dat er incasso's gaan volgen, afsluitingen etc...

Wie weet raad hierin.

Mvg,
Anno
 
BMP
Anno ik heb je probleem even gemaild naar Ziggo webcare.

BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Gilex
niet lullig bedoeld maar die 149 E is alleen voor nieuwe klanten niet voor bestaande ziggo klanten.
Dat staat ook vermeld op de site zelfs dacht ik.
Nu geloof ik wel dat ze nog wel een coulante regeling hebben voor bestaande klanten, maar dat weet ik niet zeker iig.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
wongo

Quote

Gilex schreef:
niet lullig bedoeld maar die 149 E is alleen voor nieuwe klanten niet voor bestaande ziggo klanten.
Dat staat ook vermeld op de site zelfs dacht ik. ...
Ook niet lullig bedoeld: het is alleen voor nieuwe Alles in 1 klanten
 
Gilex
dank voor de aanvulling Grin wist dat ik wat vergeten was met een duffe net wakker hoofd Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
MaXMhZ

Quote

Gilex schreef:
niet lullig bedoeld maar die 149 E is alleen voor nieuwe klanten niet voor bestaande ziggo klanten.
Dat staat ook vermeld op de site zelfs dacht ik.
Nu geloof ik wel dat ze nog wel een coulante regeling hebben voor bestaande klanten, maar dat weet ik niet zeker iig.

Zoals ik het lees is het voor nieuwe alles in 1 klanten, wat hier van toepassing is; overgang van alleen digiTV naar alles in 1 + interactieve ontvanger?
Tevens wordt 2x een ontvanger in rekening gebracht terwijl er maar 1 geleverd is?

Volgens mij heb je bij alle telefoon/internetaankopen tot 7 dagen na ontvangst het recht van de overeenkomst af te zien zonder opgaaf van reden(en).

Ik kan mij niet voorstellen dat Ziggo in dit geval moeilijk gaat doen. Dat zou wel heel slechte reclame zijn.
Gewijzigd door MaXMhZ op 25-01-2011 08:25
 
Ziggo-WebCare_Simone
Beste Anno,

Stuur mij u postcode en huisnummer in een PB en dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen.

@BMP, thanks voor het door sturen!

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Sony
Ziggo WebCare
 
whale
Beste Anno,

Je hebt geen idee hoe moeilijk Ziggo kan doen: Bij een onjuiste facturering kreeg ik (na al vanaf de allereerste mogelijkheid van Internet via de kabel bij het toenmalige Casema klant te zijn geweest, decennia lang dus) een incassoburo op mijn dak, Intrim Justitia, dat mij voorspiegelde de zaak te regelen als ik de 70 Euro verhoogd met hun aandeel 85 Euro dus 155 Euro ONDER PROTEST zou betalen. Ik zou dat bedrag terugkrijgen van Casema. Je raadt het al: Geld kwijt. Ziggo: Onze administratie loopt nu glad. Dit gebeurde in 2007 toen Ziggo echt enorm veel fouten maakte.
Ondanks wel 10 (TIEN) toezeggingen tot terugbetaling heb ik nooit iets ontvangen. Destijds overgestapt naar KPN, Ziggo (Casema) werkte ook de overstap tegen door het telefoonnummer vast te houden.

De producten zijn goed zolang ze werken , de eerste lijn helpdesk is weggegooid geld en zo lang je niet verhuist of wijzigingen in je pakket wilt, zal het wel goed gaan.
Maar ALS het fout gaat.......ben je voor Ziggo een lastige wanbetaler die niet moet zeuren, al heb je je leven lang aan al je financiele verplichtingen voldaan!
Sterkte!
Wim
 
kezeltje
Ja, dat klopt wel een beetje.
Ik had ook wat administratieve problemen: eerst een aansluiting verkrijgen voor mijn nieuwe huis en na mijn verhuizing opnieuw.
Maar na wat speurwerk op het internet kon ik wat e-mailadressen van Z1GG0-medewerkers (CFO, CO, CEO,etc) verzamelen en als je dan netjes je problemen voorlegt, kan het zomaar zijn, dat je gebeld wordt door de klachtenafdeling om je probleem op te lossen.
Het is dus bealangrijk om de juiste mensen van je probleem op de hoogte te brengen,

s6
jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Hasselt
Beetje laat maar hier de oplossing.

KS heeft het nu in orde gemaakt.
Vele belletjes en emails hebben toch blijkbaar vruchten afgeworpen.Sad
Alleen jammer dat het zo lang moet duren en dat er zoo veeeel verschillende mensen over 1 klacht gaan!

Ben nu alleen 65,- euro kwijt aan KS bellen met mobiel waar ik GEEN vergoeding voor gekregen heb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie