obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Kan de webpagina niet vinden via Tweetlink
Beetje
Misschien een domme vraag en ws ook niet hier de juiste plaats voor maar dat merk ik dan wel... Via Twitter volg ik Ziggogebruikers, helaas kan ik de- verkorte- linken in de tweets niet openen.

Doe ik iets fout, dan hoor ik graag oplossing..
Doeggg!
Groet:Beetje (dom,haha .)
 
Zippo
Net even getest, maar hier geen problemen. Tenminste met FireFox niet.

Ik ben benieuwd of er meer mensen last van hebben.

Edit: Ik heb direct op twitter.com gekeken en niet op tweetlink.
Gewijzigd door Zippo op 07-02-2011 18:02
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Wat is twitter?
PfftPfftPfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Twietel twietel tweet Pfft
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Gilex

Quote

MisterSenseo schreef:
Wat is twitter?
PfftPfftPfftPfftPfft


Stuit ik me bij aan wtf is het Grin
Of worden we gewoon te oud voor dat social gedoe?

oftewel geen vogelgezang op mijn pc Pfft
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Beetje
Valt me tegen dat jullie niet weten wat Twitter is, daar geloof ik dus niets van.
De(ze) Ziggogebruikerssite laat daar steeds een klein berichtje achter zodra er hier op het forum op elkaar gereageerd wordt.Zo blijf je dus goed op de hoogte van alle berichten en antwoorden die hier geplaatst.
De link naar deze berichten wordt via een zgn. linkverkorter daar ingekort geplaatst bij de melding op Twitter.

Het niet kunnen openen ligt niet aan mijn pc of firewall enz. andere linken doen het nl. allemaal wel...
dus...

Wie het weet ...
 
Gilex
Weet wel wat het is maar heb er totaal niks mee, is aan mij niet besteed iig.
Waarom zou ik elke scheet die me dwars zit moeten tweeten Grin
Heb wel wat anders te doen op het werk en thuis Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Beetje
Probeer een PrtScrn toe te voegen n.a.v. mijn vorig bericht, en het is inderdaad op Twitter.com en in mijn eigen ontvangen tweets dat ik de linken naar de berichten niet kan open...
Beetje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Beetje
Het gaat mij er ook niet om om hier reacties op het wel/nietgebruik van Twitter te krijgen maar op de aanvulling van Twitter op déze Ziggo-forum-site.

Deze aanvulling/reacties is nl. via die Tweets gelijk te volgen en als 'niet werkende' huismoeder is het inderdaad makkelijker even achter de pc te gaan zitten. Dus mee eens ; niet onder werktijd!

Besef nu ook gelijk dat al deze berichtjes óók weer via Twitter te volgen zijn..
met een niet werkende verkorte link....Shock
Doeg!!
Gewijzigd door Beetje op 08-02-2011 12:58
 
Zippo
Gemakshalve ga ik ervan uit dat de andere links in tweet berichten wel te openen zijn en dat dit dus specifiek geld voor tweets van deze site.

Ik zal het twitteraccount er op nalopen of daar iets in te stellen is. Bedankt voor je melding hierover.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan de webpagina niet vinden via Tweetlink', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie