obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
vaste lijn problemen
demajoor
ik heb al een tijdje last van een probleem
als iemand mij wil bellen gaat dat soms goed maar steeds vaker hoor ik mijn telefoon over gaan ik zie ook bij nummerweergave wie het is en op het moment dat ik opneem een dode lijn
nu heb ik al ontdekt dat de stekker uit de modem trekken een oplossing kan bieden maar het moet toch niet zo zijn dat ik elke keer die stekker er onderhand uit moet trekken
het is dat de tv en internet diensten van ziggo wel goed werken anders had ik al lang de overstap gemaakt naar een andere provider
Gewijzigd door demajoor op 09-02-2011 14:28
 
kobus1960
Ik heb m'n vorige provider ook eens de schuld gegeven van een brakke telefoonlijn.
Exact hetzelfde probleem als jij omschrijft.
Gek werd ik ervan (ben ik nog Pfft ) Totdat ik een andere DECT telefoon probeerde.
Bleek de f**kîng Siemens DECT er niet mee om te kunnen gaan. Was pas een jaar oud.
 
flatcoated
Heb hier een "Siemens Gigaset A 200"
Is zo'n 6 jaar oud en werkt absoluut probleemloos met Ziggo.
Voorheen óók met Telfort.
 
kobus1960
Ik bedoelde te zeggen, probeer even iets anders, dacht dat dat duidelijk was.
Niet dus. Wink
 
Ziggo-WebCare_Alex
Wat kobus1960 aangeeft is correct. Probeer eerst even een ander telefoontoestel en kabel tussen modem en telefoon.
Mocht dit niet helpen kunnen wij altijd nog een nieuw modem naar je sturen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste lijn problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie