obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met nieuwe Ziggo aansluiting.
rabbito
Korte samenvatting :

- Via website geen producten beschikbaar met onze postcode, bestellijn stuurt me van kastje naar de muur..
- Op 19 jan een alles-in-1-pakket aangevraagd en de, voor de verandering, proactieve jongen regelde alles binnen 5 minuten en maakte daarbij een afspraak voor een monteur op 4 feb.
- 4 feb : Geen monteur. Gebeld naar klantenservice en antwoord was "logisch, er zijn geen producten beschikbaar" arghhhhhh We wachten op afdeling nieuwbouw...
- Na vele telefoontjes krijg ik maar het bericht dat ik geduldig moet wachten "kan 3-6 weken duren mijnheer", op de vraag wat ze precies moeten doen geen antwoord..
- Ondanks toezeggingen om terug gebeld te worden hoor ik niets, en vandaag werd ik onbeschoft 3 keer gewoon weggedrukt ! Onacceptabel en de heb de namen van de personen en daar gaat zeker een klacht voor uit..
- 1 van de medewerkers vertelde me dat het 8-10 weken kon duren ! @$&@()#&@&#, sorry voor de bad language..

Feiten :

- Huis is afgemeld door de BAM (Deelplan Weide Wereld in Veenendaal-Oost)
- Huisaansluitingen.nl is niet nodig, alles is aangesloten in de meterkast
- Heb analoog signaal op de tv
- Buurman heeft zijn modem meegenomen vanaf zijn oude adres en bij hem aangesloten, alles werkt direct, dus technisch alles ok
- Andere buren kregen het uiteindelijk wel goed voor elkaar, feitelijk was het niet meer dan een administratieve handeling van afdeling nieuwbouw !


Mijn vraag :

Zou iemand van Webcare kunnen kijken wat nu de status is en wat er precies aan de hand is ? Ik vrees dat wanneer ik blijf wachten, we in 2012 nog steeds op de wifi van de buren zitten Sad

Thnks !
Gewijzigd door kobus1960 op 15-02-2011 09:57
 
kobus1960
Ik ben zo vrij geweest de topic titel aan te passen, teneinde je bericht door te zetten
naar Webcare, die binnenkomer is dat net even anders Smile
 
rabbito

Quote

kobus1960 schreef:
Ik ben zo vrij geweest de topic titel aan te passen, teneinde je bericht door te zetten
naar Webcare, die binnenkomer is dat net even anders Smile


Thnks Smile
 
Ziggo-WebCare_Simone

Quote

rabbito schreef:

Mijn vraag :

Zou iemand van Webcare kunnen kijken wat nu de status is en wat er precies aan de hand is ? Ik vrees dat wanneer ik blijf wachten, we in 2012 nog steeds op de wifi van de buren zitten Sad

Thnks !


Goedemorgen rabbito,

Als je mij jou gegevens in een PB zou willen sturen [postcode&huisnummer] dan kan ik zeker gaan kijken wat er allemaal gebeurd is.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Sony
Ziggo WebCare
 
bietenbrug
Ik heb me netjes door Electropoint laten aanmelden, omdat dat "moest". Bovendien zouden er dan geen extra kosten bijkomen.
Wil ik net nog even Pauw en Witteman gaan kijken, is het beeld zwart! E48 en E52 krijg ik als melding.
In de winkel nog speciaal gevraagd of ik zelf nog iets moest doe, maar zij verzekerden mij dat, dat niet nodig was.
Ik ga er maar vanuit dat Ziggo zijn administratie niet op orde heeft. Ik heb ook geen welkomstbrief ontvangen van hen.
WELKOM TERUG BIJ ZIGGO OFZO?!
 
rabbito

Quote

Ziggo-WebCare_Sony schreef:

Quote

rabbito schreef:

Mijn vraag :

Zou iemand van Webcare kunnen kijken wat nu de status is en wat er precies aan de hand is ? Ik vrees dat wanneer ik blijf wachten, we in 2012 nog steeds op de wifi van de buren zitten Sad

Thnks !


Goedemorgen rabbito,

Als je mij jou gegevens in een PB zou willen sturen [postcode&huisnummer] dan kan ik zeker gaan kijken wat er allemaal gebeurd is.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Sony


Hoi, dank je maar heb nu rechtstreeks contact met de interne afdeling van Ziggo, waar ik wel inhoudelijke antwoorden krijg.. Blijkt dat ons rijtjes veel te laat is afgemeld door de aannemer (door Ziggo ingehuurd ?)

Hopelijk is het snel opgelost nu..

Gr
Martin
 
bietenbrug
Wat ik nog even wilde vermelden:

Bij mijn vader gebeurde een tijdje terug precies hetzelfde. Het verschil was dat hij zich via
de aanmeldkaart had aangemeld voor Z1. Die kaart heb ik persoonlijk op de bus gedaan.
Ziggo had die kaart nooit ontvangen, zeiden ze !
Daarom dacht ik: Ik laat me aanmelden via de dealer, waar ik het startpakket koop.

"Het kan 2 dagen duren, maar vaak duurt het maar 1 dag."
Eens kijken of ik vandaag beeld krijg.
 
kobus1960
Het meest effectieve contact gaat via 0900-0730, lokale kosten.
Daar heb je iemand aan de lijn die én van de verkoop is, én over
het algemeen overal bij kan. Wijzigingen en/of aanmeldingen gaan
daar veel sneller. Die dealer zijn tussenpersonen waarvoor heel
weinig aan de strijkstok blijft hangen, waardoor het tempo laag ligt.
Heb je al Ziggo telefonie, even 1200 bellen (gratis).
 
parola1969
Goedemiddag, ik heb dit zelfde probleem bij de aanrvaag voor mijn moeder. Inmiddels nu ruim een maand bezig. Meerdre keren gebeld met de klantenservice tot 3 keer toe een klacht via het contatcformulier, maar steeds weer hetzelfde verhaal. Ziggo leest gewoonweg niet wat de vragen zijn maar komen steeds weer met het standaard antwoord. Wat moet je dan doen? Youp twitteren?
 
kobus1960
Zie antwoord 8. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met nieuwe Ziggo aansluiting.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Advertentie