obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Ipod touch 4g - wel verbonden, geen internet
pvliexs
Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen een ipod touch 4g 32 gb. Ik heb problemen met mijn internetverbinding. De eerste dag kon ik gewoon via wifi gebruik maken van internet. Nadat ik de ipod had uitgezet kan ik geen sites meer bezoeken of apps gebruiken. De ipod geeft wel aan dat ik verbonden ben met mijn netwerk en hij geeft ook 3 streepjes (maximaal) bereik aan. Als ik dan een internetsite wil bezoeken of een app wil gebruiken gaat dit echter niet. Ik moet dan verbinding maken met een netwerk geeft hij aan als foutmelding. Ik heb al behoorlijk wat research op internet gedaan, en velen anderen hebben hetzelfde probleem.

Ik heb een filmpje op youtube gevonden wat precies mijn probleem omschrijft:
Ipod 4G Problem

Zoals de meeste mensen zeggen ligt het probleem bij mijn router, ik zou hierop een aantal instellingen moeten veranderen, maar heb geen idee welke. Ik heb de volgende router : netgear-n gigabit router wnr3500v2

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem

Paul

edit mod : link klikbaar gemaakt...........
Gewijzigd door MisterSenseo op 05-03-2011 15:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ipod touch 4g - wel verbonden, geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie