obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
storing TV-Telefoon-Internet
elisamad
Gisteren heeft een groot deel van Breda een storing gehad bij TV telefoon(2 lijnen) en internet
het begon circa 15.30 en duurde tot 22.00.Ik vernam van de storing via mijn mobiele telefoon...
VANDAAG ZOCHT IK NAAR EEN ARTIKEL DESBETREFFEND in ons regionale dagblad "De Stem" maar de storing die veel huishoudens betrof,was schijnbaar voor Ziggo van weinig belang,dat zij er met geen woord over repten. Ook op de ziggo-TV canalen en op de ziggo site géén woord van excuses.
Als dit nogmaals gebeurd zeg ik alles op tenslotte is Ziggo niet meer de alleenheerser in Breda er zijn providers genoeg.Ik ben/was een trouwe Ziggoklant van het eerste uur(1998-casema-wanadoo-orange-ziggo)maar dit gedrag is mij niet echt goed gevallen..Shock
Gewijzigd door elisamad op 16-03-2011 12:35
 
kobus1960
Iedere Ziggo abonnee heeft (als het goed is) eind februari gelijk met wat reclame
een brief ontvangen waarin melding wordt gemaakt van werkzaamheden die voor
kunnen komen van 1 Maart tot 1 April. Zou het daar onder vallen?
 
elisamad
Ik heb geen brief ontvangen en ook alle buren,waar ik nagevraagd heb werden door de totale storing overvallen.Op mijn navraag (mobiele telefoon)gaf men om 16.00 een complete uitval aan die zo spoedig mogelijk verholpen zou worden.Daar heb ik dan wel begrip voor..maar toch had ik in de regionale dagbladen graag een melding daarover gezien,want een totale storing is niet niks,vooral onder de zakelijke klanten die de TV minder missen,maar uren zonder Telefoon & Internet een enorm probleem hebben.
Dit soort problemen komt gelukkig bij Ziggo zelden voor..Smile
Gewijzigd door elisamad op 18-03-2011 12:10
 
kobus1960
Oke, je hebt gelijk, en idd, gelukkig komt het niet vaak voor. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing TV-Telefoon-Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie