obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing of niet ?
Ziggono
Heb een Humax 5500C decoder en sinds afgelopen donderdag veel blocking & freezing problemen op vooral op RTL 4. Donderdagavond zoveel dat RTL 4 gewoon bleef hangen. Reactie van ziggo. Herstart/reset decoder. Was ook wel eens nodig, gelijk nieuwe software opgepakt. Echter probleem niet opgelost. Echter zaterdag leek het wel opgelost te zijn (klinkt als een wonder). Sinds vandaag (maandag 21-03) beeld op RTL weer blocking & freezing. Reactie Ziggo: sleep decoder en TV naar hoofdaansluitpunt en probeer dan eens. Ja hoor, ik zal de hele boel even gaan verbouwen en op de gang in de kou gaan zitten.... Maar indien de decoder/sc defect zou vertonen zouden er meerdere kanalen problemen moeten geven. En als ik niets heb veranderd kan het toch niet ineens sinds vorige week uit de lucht komen vallen ?
Kan het niet zo zijn dat er gewoon onvoldoende bandbreedte is omdat ze steeds meer over de kabel proberen te persen. Gaat Ziggo dit toegeven ?
Zijn er meer mensen in Woensdrecht/Hoogerheide/Ossendrecht die zich hierin herkennen ?
 
MisterSenseo
Het zou heel makkelijk kunnen dat door corrosie ( aantasting van vuil of roest ) de connectoren misschien niet helemaal goed contact meer maken.
Chack al je kabels,je connectoren en of er niet ergens een kabelbreuk zou kunnen zitten.
Met niets doen kan het goed dat het toch foutgegaan is hoor,al lijkt het niet zo.
Let wel,als je een monteur bestelt bij Ziggo en hij constateert dat het niet aan Ziggo ligt maar aan jouw binnenhuisinstallatie,dan is de rekening voor jou !
Laat dat niet gebeuren,heel erg goed alles nakijken voordat je verdere stappen onderneemt.
"klikkerdeklik" in mijn handtekening kan je ook helpen met het correct aansluiten van je installatie,welke anders is als een monteur het zou doen,maar ervaring heeft geleerd dat je signaal veel beter en stabieler is dan hoe de monteur het aangesloten zou hebben.

Succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mesa57
Dat je de apparatuur niet naar de gang wilt slepen snap ik. Daar had ik ook geen zin in toen ik een slecht signaal constateerde. Wat ik toen heb gedaan : 10 meter goede coax en stekkers gehaald en de apparatuur eens direct op het AOP aangesloten. Probleem was toen weg. Conclusie : lag aan mijn eigen kabel / connectors. Inmiddels alles vervangen en prima beeld.
 
McBeukie
Ik heb een samsung smt c7140 en sinds vandaag heb ik ineens op diverse kanalen de melding e48-32 oftewel signaal niet goed. Alles is bij mij met goede kabels aangesloten volgens het boekje ik heb er ook nooit last van gehad. Ik heb wel een update gehad op 15 mrt via Ziggo via de hd decoder. Ik heb hem gereset terug naar fabrieksinstellingen , kabels nagekeken maar nee hoor nog steeds hetzelfde. Ik heb ook een cam module in de tv en die doet het wel en geeft geen storing. Zal het aan de update liggen of aan Ziggo. Ziggo heeft geen storing.

meer mensen deze problemen??
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
inmiddels wel een bericht van de samsung helpdesk of ik ze even wil bellen , dat ga ik maandag dan ook maar even doen.. Ik laat het jullie weten..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
Nou ja de storing bij mij samsung is zomaar weg , ik ben weer gelukkig het werkt weer, maar vraag me niet waar het probleem zat , ik zou het niet weten ..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
kobus1960
Ziggo heeft een brief doen uitgaan waarin men aangeeft van 1-3 tot 1-4 bezig te zijn met
het totale netwerk, o.a. snelheidsverhogingen enz. Ook las ik al een klacht van iemand die
even z'n radiozenders kwijt was. Zal er mee te maken hebben.
 
McBeukie
Tja ik denk dat dat wel kan Ziggo zij dat alles goed was maar ja het werkt weer..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing of niet ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie