obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klanten worden beter behandeld als vaste abonnee's
Justin23
Sinds de snelheids verhoging werkt mijn router niet meer goed en ik denk ook dat hij zijn beste tijd gehad heeft.
Ik heb hierover gebeld met Ziggo en hun vertelde mij dat ik de Ziggo Premium router a €99,- moest kopen.
Ik vertelde de helpdesk medewerker dat ik op het forum had vernomen dat Ziggo sowieso de abonnee's ging voorzien van een nieuw modem/router en ik dus €99 veel geld vond.
Na enig overleg met zijn supervisor vertelde de helpdesk medewerker dat ik toch maar de premium router moest kopen want alleen nieuwe abonnee's kregen momenteel een nieuw modem/router.
Ik kon natuurlijk wel mijn abonnement opzeggen en dan meteen weer een nieuw abonnement nemen bij Ziggo want dan kreeg ik wel een nieuw modem/router.
Ik vind het schandalig dat de trouwe vaste abonnee's steeds maar weer achter het net moeten vissen terwijl er vanalles wordt gedaan om nieuwe abonnee's een Ziggo abonnement aan te smeren.

Justin23

p.s Ik hoop dat het Ziggo Webcare team hier meer duidelijkheid over heeft.
 
BMP
Als je nog een oudere docsis 2 modem hebt, krijg je wel een nieuwe, (zie topic van Zippo) http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_13176 met de ubee in je meterkast (docsis3) dus niet.

Een Ziggo premium router kopen kan, maar een andere N router van een goed merk is geen enkel probleem, meestal ook goedkoper.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP
Maar wat is je probleem met de router eigenlijk? Smile

edit: als het niet een N router is, dan is het simpel dan zal je hem moeten vervangen.
Gewijzigd door BMP op 26-04-2011 22:34
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Justin23
Het is al een oudere Ziggo Netgear router en hij loopt de laatste tijd steeds vaker vast of reageert helemaal niet meer en ik moet hem dan helemaal resetten.
Het probleem is dat Ziggo mij niet kan vertellen wanneer ik een nieuw modem/router krijg en ik als vaste klant dus nu een Premium router van €99 moet kopen terwijl als ik een nieuwe klant zou zijn ik gratis een modem/router zou krijgen.

Justin23
 
BMP
welk modem heb je dan?
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Justin23
Ik heb nu een Ubee modem.

Justin23
 
BMP
Dan zal je een andere router moeten kopen , cisco ,netgear of Tp-link bijvoorbeeld Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Justin23
Dat is dus wat ik bedoel.
Het is toch niet normaal dat ik nu voor die tijd tot ik een nieuw modem/router krijg een nieuwe router moet kopen terwijl als ik mijn abonnement opzeg en dan weer opnieuw aanmeldt ik gratis een modem/router krijg.
Ziggo zou eens iets meer aandacht moeten schenken aan trouwe vaste abonnee's dan alleen maar nieuwe abonnee's op deze manier proberen te strikken.

Justin23
 
kobus1960
m.a.w. Je bent al voorzien van een Modem die snel genoeg is voor de toekomst. Wink
Je router, welke niet onder verantwoording van Ziggo valt, niet.
Zoals BMP schrijft, N router aanschaffen en je hebt alle snelheid stabiel.
 
Justin23
Toch blijf ik het schandalig vinden dat Ziggo meer doet voor nieuwe abonnee's dan voor haar trouwe vaste abonnee's.

Justin23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klanten worden beter behandeld als vaste abonnee's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Advertentie