obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Nergens ubee modem activeringsmethode te vinden
JBJZ
Hallo, na net verhuisd te zijn en een nieuw ubee modem van ziggo te hebben gekregen, stond er bij dat ik hem moest activeren. Jammer genoeg staat er niet bij hoe, en kan ik nergens vinden hoe, ook na te googlen. Googlen met "ubee" in de balk geeft alleen een spam topics van dit forum aan waar iedereen klaagt hoe brak die dingen wel niet zijn. Maar ik moet dus een activatiecode en een wachtwoord voor de modem invoeren. Vind ik absoluut top -- Waar moet dat precies? Ik wil eindelijk weer goed internet, niet deze troep via mijn mobieltje Sad
 
MisterSenseo
Als je kunt surfen hoef je hem niet te activeren,dan is hij geactiveerd.
Je had bij de eerste browse-poging direct naar de activeringspage moeten gaan,gebeurt dit niet is het modem actief.
Dus gewoon aansluiten modem direct op de pc en je browser openen,daarmee moet je het zien,surfen betekent actief,activeringspage dan volg je de aanwijzingen.........Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
JBJZ
Dat is het probleem dus. Ik krijg geen activeringspagina. En zoals ik zei gebruik ik nu mobiel internet, via het 3G netwerk op m'n PC DMC USB tethering. Als ik m'n browser open krijg ik gewoon een "kan geen verbinding met..." pagina te zien.
 
MisterSenseo
Krijg je wel alle lampies op je modem brandend zoals ze behoren te branden ??????
Uit mijn hoofd,mijn modem staat weggebouwd,van rechts naar links:
Groen-oranje-groen-groen-groen-groen-groen-groen............alles behalve 1 groen,en alle lampjes branden op 1 na.
Dit lijkt erop dat je helemaal geen signaal hebt op je modem,check dat eerst svp.
Heb je wel signaal,bel Ziggo,dat kan tot 22.00 uur om te checken of je wel signaal op je nieuwe adres hebt.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
JBJZ
ik heb een groen constant brandend stroomlampje en een oranje knipperend pijltje omlaag. Ziggo zegt dat ze signaal sturen, en dat als ik alles goed heb aangesloten (wat ik heb gedaan -- dubbel gecontroleerd), dat het zou moeten werken. Maar dat doet het niet :/
 
JBJZ
Herstel, er branden 3 lampjes. Maar ik heb dan ook alleen maar de pc asngesloten.
 
JBJZ
Trouwens, gewoon om er zeker van te zijn... als ik een willekeurige browser opstart hoor ik naar een activatiescherm geleid te worden?
 
Puma
Stap 1:
Installeer alles volgens de handleiding. Sluit je PC of laptop rechtstreeks aan op het modem. Router dien je achteraf te plaatsen.

Stap 2:
Wacht tot het modem online is (zie handleiding)

Stap 3:
Pak de Ziggo papieren erbij waar je activatie code op staat

Stap 4:
Start Internet Explorer, Firefox, Safari etc op en ga naar een willekeurige site.

Stap 5:
Je komt in het activatie menu van Ziggo. Volg de instructies.

Alternatief:
Bel Ziggo en zij activeren het voor je op afstand.
 
MisterSenseo
Ik had het echt niet beter kunnen uitleggen dan Puma ...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nergens ubee modem activeringsmethode te vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie