obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe wifi modem router
moeskoetie
als alles in 1 extra klant van ziggo, vindt ik het van de gekke, dat wij niet in aanmerking komen voor het nieuwe wifi modem.
we hebben het hoogste pakket, dus betalen het meest, en krijgen daarvoor als dank niet het nieuwe modem waarin de router al zit.
het argument als zijnde .....je hebt al een modem wat de hoogste snelheid aankan......slaat nergens op.
dit heeft niets te maken met het feit dat ik dat nieuwe modem/router geval wil hebben, om ook meerdere pc's op aan te kunnen sluiten, zonder zelf een router te moeten kopen.
bedankt ziggo voor je klantvriendelijkheid in deze.Angry
jullie hebben schijnbaar nog een lange weg te gaan wat betreft klantgerichtheid.
2902091737
 
MisterSenseo
Je hebt maar 1 maand opzegtermijn om over te stappen naar een echt waardeloze provider...............Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie

Quote

MisterSenseo schreef:

Je hebt maar 1 maand opzegtermijn om over te stappen naar een echt waardeloze provider...............Pfft


als iedereen zo denkt, dan kunnen ze inderdaad doen waar ze zin in hebben
2902091737
 
MisterSenseo
Heb je soms zin,om je abonnement met sprongen omhoog te zien gaan ?!?!?
Al die niet draadloze modems vervangen voor draadloze modems en die oude weggooien,want daar heb je geen zak meer aan.Het kost een berg geld aan modems en een berg aan postzegels !
Ik vind het juist WEL klantvriendelijkheid dat ze zo economisch werken,we hebben allemaal een goed functionerend modem met een router en alleen bij een kapot modem krijgen we een nieuwe,dat vind ik een goeie zaak !
Jij schreef : dit heeft niets te maken met het feit dat ik dat nieuwe modem/router geval wil hebben, om ook meerdere pc's op aan te kunnen sluiten, zonder zelf een router te moeten kopen.............blijkbaar heeft het er wel degelijk iets mee te maken,bedenk ook de andere kant van het verhaal,het kost een vermogen,alle modems vervangen en de oude modems wegkiepen !
Laten we in godsnaam blij zijn met hoe het nu gaat,ik heb sowieso geen zin om dalijk veel meer te gaan betalen omdat we een nieuw apparaat krijgen waarvan we niet de constante kwaliteit weten en met het modem wat we nu hebben weten we dat wel.
Dus wat is nou klantvriendelijkheid............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
3 maanden geleden een nieuwe Polo gekocht, zat helaas geen navigatie in.
In hetzelfde model, zelfde uitvoering wordt nu een navigatie geleverd, standaard.
Wat moet ik nu? Zelfde geval, en zo zijn er nog tientallen te noemen.
Je kunt niet van elke leverancier verwachten dat elke actie met terugwerkende
kracht aan alle klanten geleverd wordt, dan ligt de economie helemaal plat.
Als je een TV koopt die volgende maand € 100,- goedkoper is, ga je die € 100 ook
terugeisen? Laatste voorbeeld, de HD recorder waarvoor klanten maanden geleden
€ 150,- moesten betalen wordt nu geleverd voor € 99,- bij Ziggo. Ook zoiets.

Senseo heeft dus een punt, elke provider heeft acties voor nieuwe klanten.
 
MisterSenseo
Amen.............I rest my case............PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie

Quote

MisterSenseo schreef:


Jij schreef : dit heeft niets te maken met het feit dat ik dat nieuwe modem/router geval wil hebben, om ook meerdere pc's op aan te kunnen sluiten, zonder zelf een router te moeten kopen.............blijkbaar heeft het er wel degelijk iets mee te maken,bedenk ook de andere kant van het verhaal,het kost een vermogen,alle modems vervangen en de oude modems wegkiepen !


je moet wel goed lezen wat er staat, en het niet verkeerd uitleggen.
2902091737
 
MisterSenseo

Quote

moeskoetie schreef:

Quote

MisterSenseo schreef:


Jij schreef : dit heeft niets te maken met het feit dat ik dat nieuwe modem/router geval wil hebben, om ook meerdere pc's op aan te kunnen sluiten, zonder zelf een router te moeten kopen.............blijkbaar heeft het er wel degelijk iets mee te maken,bedenk ook de andere kant van het verhaal,het kost een vermogen,alle modems vervangen en de oude modems wegkiepen !


je moet wel goed lezen wat er staat, en het niet verkeerd uitleggen.


Hoe wil je het anders uitleggen dan?
Jij vindt het nergens op slaan dat we niet allemaal het nieuwe wifi modem krijgen en ik vind het helemaal nergens op slaan dat Ziggo op enorme kosten gejaagd moet worden omdat we zogenaamd recht hebben op de nieuwste apparatuur !
Ik vind het zelfs belachelijk dat iemand zo kan denken.
Nogmaals,in jouw gedachtengang moeten we allemaal het nieuwe modem krijgen en in mijn belevenis gaan we als dank daarvoor volgend jaar met sprongen omhoog in abonnementsgeld !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Beetje
Ooh Ziggo ruimt eerst de oudere produkten op?! Milieubewust?? Ziggo? Laat me niet lachen!!

Nu snap ik waarom zij mij als nieuwe Alles- in-1- klant tot twee maal toe ( en met veel gedoe : heen en weer sturen en factuurproblemen) de verkeerde receiver / ontvanger toestuurden!!

Op de folder die we in de brievenbus kregen stond 160 uren opnemen, maar na enkele weken kom je er achter - in de gebruiksaanwijzing en via percentage opneemmogelijkheid- dat hij maar 80 uur opneemt. Regelrecht bedrog dus, want ja eerst moeten de oude apparaten op voorraad weg!Toch?!

Na het retourneren van het eerst apparaat( bleek ontvanger zonder opneemfunctie) veel wachten,bellen,en nog steeds een factuurprobleem) ,inmiddels andere - maar dus nog steeds niet juiste- ontvang./recorder ontvangen.

Maar ik durf het niet nogmaals aan hier over te bellen/ mailen enz
Dit geeft te veel stress !! ( ben hartpatient )En afgelopen weken na meer dan 5 uur bellen blijkt wel dat binnengehaalde klanten bij Ziggo geen prioriteit meer hebben....

Als ze nu eens bij Ziggo leren van hun klanten als die probleemoplossende suggesties geven dan zijn ze pas echt op de goede weg.Bv een probleem onderbrengen bij een vaste persoon/medewerker die het probleem goed kent en daarbij echt de intentie heeft dit op te lossen.In plaats van het kastje naar de muur gestuurd worden...

Groet van een nog steeds niet tevreden Ziggo- klant.
 
moeskoetie
Hoe wil je het anders uitleggen dan?

Nogmaals,in jouw gedachtengang moeten we allemaal het nieuwe modem krijgen en in mijn belevenis gaan we als dank daarvoor volgend jaar met sprongen omhoog in abonnementsgeld ![/quote]

als er nieuwe producten komen, wil dat zeggen dat ze meestal een verbetering zijn, en dan vindt ik inderdaad, dat die voor iedereen toegankelijk moeten zijn.
en wat betreft jouw stelling dat we dan allemaal meer moeten gaan betalen voor ons abbo, is gewoon niet waar, aangezien dit nu ook niet het geval is voor de 400.000 of zo modems die geruild worden.
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe wifi modem router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie