obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Stormloop verwacht op live-uitzending Ajax - Twente
Zippo
Utrecht, 13 mei 2011

Ziggo verwacht een stormloop op eenmalige bestellingen voor de
allesbeslissende Eredivisie wedstrijd Ajax – Twente, die live te zien op
Eredivisie Live. Tot nu toe zijn al enkele duizenden aanvragen binnen bij Ziggo.
De ervaring met TV op Bestelling leert dat het overgrote deel van de
bestellingen pas op de dag van de wedstrijd binnen komt. Medewerkers van
Ziggo staan stand-by om de verwachte toeloop in goede banen te leiden.

Voor wie een abonnement op Eredivisie Live heeft, is het logisch de wedstrijd te kunnen
bekijken. Maar degene die geen abonnement, maar wel digitale TV bij Ziggo heeft, kan
de wedstrijd zien voor een eenmalig bedrag van €5,95.
Niet alleen de wedstrijd zelf, maar ook de voor- en nabeschouwing, die van 12.00 uur in
de middag tot 12.00 in de nacht loopt, is te zien voor dit bedrag.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Misschien zijn er zoveel aanvragen dat dit niet verwerkt kan worden. Maar wat de reden ook is het blijft gissen.

Weet iemand of deze wedstrijd zonder extra abonnement of eenmalige bestelling ergens te zien is?

Misschien via een livestream op internet?

Als Tukker wil ik graag die wedstrijd zien!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Henk
Bij Ziggo is er een storing. Ik kan mijn smartcard niet activeren voor tv op bestelling! Ik wil graag de wedstrijd Ajax - Twente zien! De helpdesk kan verder ook niet helpen.
 
BMP
Nou vanmorgen 11:30 besteld en ik heb eredivisie er nu voor Smile maar de site is wel aardig overbelast, jammer.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Hier helemaal geen signaal meer op de Cisco digitale ontvanger! Sad
GEEN SIGNAAL
Kan het signaal niet vinden. Als het probleem blijft, ble dan met 0900-1884 (€ 0,10 p/min).

Voor degenen met ook telefonie van Ziggo, die kunnen gratis bellen met 1200.

Analoog werkt hier nog wel.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Ik heb hier, als vaste Eredivisie klant, continue problemen gehad met het geluid. Dat habbekrats volk moet maar wachten op de vaste klanten, vind ik. Erg arrogant volgens velen, maar daar denkt mijn portemonnee anders over.

Ik ben op een gegeven moment naar de buren gegaan (Canaal Digitaal). En daarbovenop verliest Twente ook nog is. Shock
Familie van mij keken wel zonder problemen (UPC en Caiway).
 
kobus1960
Vandaag nergens last van gehad, alle vier de kanalen top.
 
Zippo
Na tweemaal stroomloos maken van de Cisco hier ook verder geen problemen gehad. Helaas was op geen enkel kanaal de wedstrijd te zien. Althans onbetaald.

TVOost zond sfeerbeelden uit Enschede met het radio commentaar. Dat maar gevolgd. Zelfs nog enkele bekenden gezien.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stormloop verwacht op live-uitzending Ajax - Twente', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
LTE-M-netwerk Vodafone nu live Ziggo nieuws : 1 29-06-2018
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software : 3 02-02-2016
Engelse Premier League de komende 3 jaar live bij Ziggo Sport Eredivisie Live : 2 06-12-2015
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 2 14-12-2014
Advertentie