obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
CI - Philips
Bordewolf
Hallo webcare. Ik heb een Philips tv met Ziggo certificering (2010-model).

Nu komt het: Philips heeft een nieuwe IP-EPG gelanceerd voor AL haar klanten (dacht ik). Kijkend in de tabellen blijkt dat hun superdeluxe IP-EPG niet geldt voor klanten met Ziggo CI+ (DVBC).
De 2011-modellen (ook Ziggo gecertificeerd) ondersteunen het wel.

navraag op het Philips forum leert dat Ziggo de bottleneck is (letterlijk u heeft een Ziggo gecertificeerder tv gekocht en daarom werkt het niet)

Graag antwoorden hierop en hoe Ziggo dit gaat oplossen met Phlips, zodat ik ook van de IP-EPG welke Philips levert kan genieten.

Nu moet ik het doen met de krakkemikkige EPG (lees minder mooie) welke standaard via de kabel meekomt.

De EPG van Philps geeft meer informatie en heeft doorkliks naar internet (Wikepedia) etc. Bovendien lees het een stuk fijner.

Graag hoor ik van een Ziggo medewerker hoe dit in elkaar steekt. Ik kan mijn oren niet geloven dat Ziggo features op mijn tv domweg blokt omdat ik CI+ gebruik!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Bordewolf
Graag antwoord van medewerkers van Ziggo op dit onderwerp!! Lijkt me essentieel voor de Philips gebruikers met CI+!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Als je alleen een antwoord van Ziggo wenst moet je Ziggo bellen.
Dit is een gebruikersforum voor én door gebruikers, geen binding met Ziggo. Wink
 
Bordewolf

Quote

kobus1960 schreef:

Als je alleen een antwoord van Ziggo wenst moet je Ziggo bellen.
Dit is een gebruikersforum voor én door gebruikers, geen binding met Ziggo. Wink


Dat is vreemd omdat hier wel degelijk Ziggo-webcaremedewerkers rondhangen. Jammergenoeg bevat de evenknie van dit forum alle informatie. Daar wordt je tegenwoordig echter al geblokt wanneer je de moderators 2x hebt ingelicht over bepaalde zaken.
De moderators op dat forum doen er alles aan om een normale forumgebruiker te blokken ipv op een nette manier in gesprek te gaan.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Klopt, er lezen hier Ziggo medewerkers mee, die proberen problemen te
signaleren en op te lossen. Dat zijn "meevallers", zij zijn zeker niet verplicht
te antwoorden gezien de onafhankelijkheid. Het andere punt nl forum zegt niet
van Ziggo te zijn, daar hebben wij hier sterke twijfels over. Verder blokken wij
alleen als het echt ontoelaatbaar wordt, bv. taalgebruik. Dus wil je snel
antwoord...................Wink
 
BMP
Blokken bannen????? wat is dat GrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Moet je ff op het NL forum wat roepen, dat weet het je gelijk GrinGrin
 
MisterSenseo
Ik weet ineens weer waarom ik ook alweer voor dit forum gekozen heb !...................Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Ik heb helaas een keer iemand moeten bannen op het Alice forum, en wat mij betreft blijft het daarbij.

Op deze gebruikersfora zien we veel door de vingers, en op een of andere manier gaat dat heel goed, te strikte naleving van regels kan ook averechts gaan werken Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Helemaal mee eens, zelfde verhaal op Tele2, tijdelijk ban, de persoon bleef wederom
aan de gang, jammer joh. Maar idd, laten gaan voor zover mogelijk Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI - Philips', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Traag zappen met Ci+ module bij Philips TV 40PFL9606 Digitale radio of televisie storing : 11 15-03-2012
Nieuw Ziggo modem en Philips NET TV werkt niet Instellingen software : 4 08-01-2012
Philips 8000series tv softwareupdate Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 22-10-2010
Advertentie