obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo gaat gedupeerden Roosendaal kosteloos helpen
MisterSenseo
DEN HAAG - Kabelbedrijf Ziggo werkt aan een kosteloze oplossing voor gedupeerden met een digitaal televisiepakket in Roosendaal. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf maandag laten weten.

Roosendaal kampt al weken met een ernstige storing waardoor de populaire zenders RTL5, RTL7, SBS6 en Veronica niet meer of slecht kunnen worden ontvangen.

Als oplossing deelt Ziggo binnenkort kosteloos vervangende coaxkabels uit en zal, indien nodig, helpen deze te installeren. ''Wij zijn niet verantwoordelijk voor het probleem, maar het zijn onze klanten en we zullen proberen ze zo goed mogelijk te helpen'', aldus de zegsman.

De storing werd onlangs veroorzaakt door de plaatsing van een nieuwe zender van KPN op de televisietoren in Roosendaal voor abonnees van Digitenne. Dat had echter tot gevolg dat de genoemde zenders plotsklaps van het scherm verdwenen bij kijkers met digitale ontvangst van Ziggo.


Bron : nu.nl
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
En wat nu met de klanten die door Ziggo geleverde kabels gebruiken?
Gaan we dan die "opzetdoos" richting duitsland smijten?
Doe die mensen dan gelijk even die breedband versterker, komt deze
elende ook niet weer voor.Wink Da's pas klantenbinding!!
 
MisterSenseo
Die "opzetdoos" moet sowieso naar weet-ik-veel waarheen gesmeten worden hahahahahaha.
Niet Speciaal Duitsland,krijgen we dat weer LOL..........je moet nog oppassen wat je zegt ook......Pfft...........laten we een aanloop van 11 meter nemen en dan recht omhoog de ruimte in..........krijgen we dat gezeur met ozon weer............zie maar waar je hem heen trapt..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BenSchepers
Kan dit ook van invloed zijn op de downloadsnelheid? Die data wordt immer ook deels via coax doorgegeven.

Het lijkt wel erg toevallig dat ik, woonachtig in Roosendaal, 1 kilometer van de TV toren verwijderd, de laatste 3 weken opeens een downloadsnelheid heb van 0.5 (!!!) tot 5mbit inplaats van de gebruikelijk 40mbit (40/4 abonnement). Ik heb hier onlangs ook dit topic voor aangemaakt: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2376&pid=13850#post_13850
 
MisterSenseo
Deels ???????????
Hoeveel kabels heb jij nog meer als aanvoer naar je modem dan ?
Zeker weten doe ik het niet,maar het is wel heel erg aannemelijk natuurlijk,het zou het inderdaad verklaren.
In elk geval gaat Ziggo eraan werken om het op te lossen,dat is al heel wat.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Ik denk dat hij doelt op het feit dat Ziggo propagandeert dat hun netwerk voor 98% uit "glasvezel" bestaat. Ach, wat maakt die 2% nou ook uit, hé Ziggo?

Echte glasvezel verbinding heeft natuurlijk geen last van dit flauwekul.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo gaat gedupeerden Roosendaal kosteloos helpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie