obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ik haal regelmatig maar 0.0015% van beloofde snelheid
crankyslap
Jawel, 't is weer zover; al een paar weken lang meerdere malen per dag een ziekelijk lage download snelheid.

1362171128

Ik had dit oktober of november 2010 ook al, en toen zei ziggo het "opgelost" te hebben maar dit is dus helaas niet het geval. Niet permanent iig, want het ging een tijdje goed. Tot een paar weken geleden dus.

Het gebeurt 2 tot 3 keer per dag en houd dan een tot soms wel 5 uur aan. Ook pingtest.net levert zéér slechte rsultaten; Grade C en soms zelfs D maar geen packetloss. Aan de modem ligt het niet denk ik, soms doet het internet het namelijk wél op volle snelheid en ook een modem reset helpt dan niet. Ook de router weghalen en de pc direct aansluiten helpt niet. Volgens netlimiter is de verbinding ook niet in gebruik verder dus dat is ook 't probleem niet.

Ik heb geprobeerd te bellen maar krijg altijd 't bericht dat "ziggo het nu te druk heeft, probeer later nog eens" en dan kan ik dus keer op keer mn klantcode in toetsen en ik kom er toch nooit door. Zal wel met de storing in roosendaal te maken hebben ofzo.

Iemand eenzelfde ervaring / oplossing? Dit is in Tilburg, Centrum.
 
MisterSenseo
Tilburg Centrum..............da's een erg vreemd verhaal,je woont in één van de uitzonderingsgebieden,waar de snelheden juist tegen perfect aan moeten liggen,omdat het tevens testgebieden zijn.
Misschien heeft het inderdaad met Roosendaal te maken,maar ik zou toch proberen om Ziggo aan de telefoon te krijgen,want dit zijn natuurlijk geen snelheden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crankyslap
idd, dit staat gelijk aan internetten op m'n fosiel-mobiel Pfft

Morgen nogmaals proberen ze te bereiken. Inmiddels is m'n snelheid weer normaal, maarja 't probleem gaat zoals ik al zei aan en uit dus 't treed vast snel weer op.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 29 2011 16:00:13:
Vandaag alweer 4x gebeld, altijd bericht dat ze het te druk hebben... hier kan ik echt niks mee :/ 't probleem is er alweer een flink aantal uren nu.
Gewijzigd door crankyslap op 29-06-2011 16:00
 
MisterSenseo
Dus is het een feit dat er iets flink fout zit,anders was het niet zo druk op 1200...........Pfft
Dus................het enige wat je kunt doen is 26 keer je binnenhuisinstallatie checken en als dat echt helemaal perfect in orde is blijven bellen tot je iemand aan de lijn krijgt,of tot de storing verholpen is.
Het is een duidelijk teken als je niemand aan de lijn krijgt dat je niet de enige bent hè ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crankyslap
Ik weet niet hoe 't geregeld is bij ziggo, misschien hebben ze wel gewoon mensen te weinig. Dat ze 't druk hebben hoeft natuurlijk niet te zeggen dat een hele hoop mensen hetzelfde probleem hebben als ik. En zoals ik al zei speelt het alweer een tijdje dusja :/

Thuis is alles gewoon goed aangesloten hoor. Voor de zekerheid ook nog modem en router gereset en een ander kabeltje geprobeerd zowel tussen pc en router, als router en modem. Helpt allemaal niks.

Het blijven bellen zou niet zo'n ramp zijn als ik niet constant het "we vragen zo je klantnummer" bandje hoefde te horen, om vervolgens weer dat klantnummer in te tikken en dan ook nog eens op het keuzemenu wachten. Geloof me, daar wordt je gek van na een tijdje!
 
MisterSenseo
Natuurlijk is dat frustie,maar ik ben bang dat het ff niet anders is,er zit in de omgeving van Roosendaal/Breda meer fout en met alle andere upgrades en storingen bij elkaar is het inderdaad ff niet leuk.
Na zout komt zoet,zullen we maar zeggen,ik weet het anders ook niet.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crankyslap
Ik snap niet waarom ze me niet gewoon in de queue zetten hoe druk 't ook is. Dan zet ik dat ding op speaker en wacht ik gewoon ff af. Met constant dat opnieuw invoeren vaa mijn info heb ik er al geen zin meer in, ik wacht wel af tot dat gebeuren in roosendaal verholpen is. Maf systeem hoor. Cool
 
MisterSenseo
Het probleem is dat via 1200 bellen op hetzelfde nummer uitkomt als de betaalde 0900 versie.
Dus dan is het veel slimmer met zo'n bandje anders zie je met een giga vaart je telefoonrekening oplopen en je bankrekening leeglopen.......Pfft
Daar is dan ook weer wat voor te zeggen qua klantvriendelijkheid !
Zoveel mensen,zoveel wensen..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
crankyslap
Waarom melden ze dan niet dat het wachten extreem lang kan duuren, en dat als je niet met het gratis nummer belt je beter op kan hangen? Lijkt me toch handiger ipv gewoon "de hoorn erop gooien." Maar ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt.
 
MisterSenseo
Mja jij denkt er anders over dan ik maar wederom geldt : zoveel mensen,zoveel wensen...Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik haal regelmatig maar 0.0015% van beloofde snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Advertentie