obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
CI+ en de Cisco interactieve TV op 1 TV
PeterAa
Beste Mensen,

Ik heb een (misschien) stomme vraag, maar ik heb een TV met een CI+ module en een Ziggo smartkaart nu krijg ik binnenkort Interactieve TV van ziggo met een Cisco 8455DVB recorder.
Kan ik deze alle 2 op 1 tv aansluiten zodat ik geen 2 afstandbedieningen hoeft te gebruiken alleen als ik interactief wil kijken natuurlijk dan moet ik die cisco bediening gebruiken.
Bij ziggo zeggen ze dat het kan maar die mw. die ik aan de lijn had klonk niet geloof waardig ze moest het even na vragen en toen kwam het er met horten en stoten uit.
Dus vraag iki het jullie even.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Groetjes
peter
 
jdg
Bij de plaatselijke Expert geven ze aan dat het zo kan. Heb nl. Tv besteld en ci+module
om het zo aan te sluiten zoals jij aangeeft. Bij Expert weten ze meestal wel waarover ze het hebben.
 
Gilex
Of wachten tot medio 2012 Wink
Ziggo wil de CI+ modules dan ook geschikt hebben om interactieve tv aan te kunnen.
Die plannen zijn er iig.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
veloci
Alstublieft bladzijde 11 Smile

https://static.ziggo.nl/images/digita...-12940.pdf
 
PeterAa
Jongens hartstikke bedankt voor de reply's ik ga zeker even kijken Veloci of dit voor mij werkt, ik heb ook nog een CI module en het gaat erom of ik deze samen met mijn cisco kan gaan gebruiken dus allebei met een smartkaart.

Bedankt.

Groetjes
Peter
 
MisterSenseo
Moet lukken alleen moet je dan wel een coax kabel naar je tv toebrengen,hetzij vanaf de PVR,hetzij via een splitter,ene kant naar je PVR,andere kant naar je tv.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
jdg
Bij mij werkt het in ieder geval!
 
menno47
jdg Heb je dan een splitter gebruikt of een coax vanaf de RF OUT van de Cisco ?
 
jdg
Ik heb rechstreeks een coax aangesloten vanaf de ziggoversterker naar de tv en de Cisco
OOk met een aparte coax, maar een splitter werkt ook wel denk ik, maar dat heb ik niet getest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ en de Cisco interactieve TV op 1 TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie