obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Contact met ziggo lukt niet WAARDELOOS
MaXMhZ
Indien alsnog een Ziggo abo genomen wordt, moet je daar natuurlijk wel weer een andere smartcard bij hebben. De smartcard in kwestie staat nu op naam van de buren. Zover ik weet kun je een smartcard maar 1 keer activeren.

Alle bedrijven die hier in mee malen zijn veeeel te gretig om hun produkten en diensten te verkopen.

Ze kijken alleen naar de omzet. De klant interessert ze nauwelijks en van fatsoenlijke voorlichting hebben ze geen kaas gegeten.

De TV boer, Cogas, Ziggo - FOEI! - tijd voor betering.
Gewijzigd door MaXMhZ op 03-08-2011 18:37
 
Ziggo-WebCare_Simone

Quote

marina63 schreef:
Ik hoop niet dat dit hier uit de hand loopt alleen vanwege mijn ergenis om dat ik geen persoonlijk contact met ziggo kan krijgen


Goedemorgen,

Als eerst mijn excuus voor het laat reageren op uw berichten. Ik zie dat er enkele onduidelijkheden zijn met betrekking tot het aanmelden van een Smartcard bij Ziggo als u in Cogas gebied woont.

Voor ik u verder kan helpen heb ik als eerst uw postcode en huisnummer nodig en het kaart nummer waar het om gaat.

Dit ontvang ik graag in een privé bericht zodat ik u verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Groet,
Sony
Ziggo WebCare
 
marina63

Quote

Ziggo-WebCare_Sony schreef:

Quote

marina63 schreef:
Ik hoop niet dat dit hier uit de hand loopt alleen vanwege mijn ergenis om dat ik geen persoonlijk contact met ziggo kan krijgen


Goedemorgen,

Als eerst mijn excuus voor het laat reageren op uw berichten. Ik zie dat er enkele onduidelijkheden zijn met betrekking tot het aanmelden van een Smartcard bij Ziggo als u in Cogas gebied woont.

Voor ik u verder kan helpen heb ik als eerst uw postcode en huisnummer nodig en het kaart nummer waar het om gaat.

Dit ontvang ik graag in een privé bericht zodat ik u verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Groet,
Sony



Heb je een PB gestuurd.

Dank je voor je bericht

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 08 2011 13:30:25:

Quote

MaXMhZ schreef:

Indien alsnog een Ziggo abo genomen wordt, moet je daar natuurlijk wel weer een andere smartcard bij hebben. De smartcard in kwestie staat nu op naam van de buren. Zover ik weet kun je een smartcard maar 1 keer activeren.

Alle bedrijven die hier in mee malen zijn veeeel te gretig om hun produkten en diensten te verkopen.

Ze kijken alleen naar de omzet. De klant interessert ze nauwelijks en van fatsoenlijke voorlichting hebben ze geen kaas gegeten.

De TV boer, Cogas, Ziggo - FOEI! - tijd voor betering.



Hey Max

Inmiddels afgelopen vrijdag aangemeld als klant bij Ziggo. Wink
Krijg dus binnen 2 weken mijn eigen kaartje

Alle bedrijven die hier in mee malen zijn veeeel te gretig om hun produkten en diensten te verkopen.

Ben ik helemaal met je eens.

Het begint al in de winkel. Daar word je gezegd bij het afnemen van een CI+ module dat je slechts je kaartje hoeft te activeren bij Ziggo.
Maar er word niet verteld dat je dan klant moet zijn of worden om dit te kunnen doen.
En dan is er nog veel onduidelijkheid op de site van Cogas die verwijst naar Ziggo. De samenwerking van Cogas en Ziggo is op beide site s niet geheel duidelijk aangegeven.
De voorlichting zou vele malen duidelijker moet en zijn. ZO worden heel veel ergernissen voorkomen
Gewijzigd door marina63 op 08-08-2011 13:30
 
Ziggo-WebCare_Simone
Hallo,

Dit zijn de stappen die gevolgd moeten worden als je als klant wilt aanmelden en in Cogas gebied woont.

  1. Je gaat naar: https://www.ziggo.nl/#producten/telev...televisie/
  2. Hier kies je dan voor de optie ik heb nog geen tv van Ziggo (aangezien je nog geen digitaal tv hebt van Ziggo)
  3. Vervolgens kan je het pakket kiezen wat je wilt afnemen bij Ziggo https://www.ziggo.nl/#producten/telev...uwe-klant/ (klik op meer informatie bij het pakket)
  4. Vervolgens zie je aan de rechterkant de gemaakte keuzes staan en met het knop bestellen https://www.ziggo.nl/#producten/telev...uwe-klant/
  5. klik op bestellen en volg de stappen.


Hoop dat het nu wat duidelijker is.

Groet,
Sony
Ziggo WebCare
 
MaXMhZ
Je moet dus al wel een Cogas kabel abonnement hebben. Ik zou dat als eerste voor elkaar maken. Je hebt dan ontvangst van analoge TV van Cogas. Het is vrijwel onmogelijk heb ik bij mijn laaste Ziggo abo gemerkt om de telefonische helpdesk van Ziggo duidelijk te maken dat de fysieke kabel (met een tang dus) aangesloten moest worden. Dit gebeurd door een monteur die door de Cogas wordt geregeld.

De Ziggo helpdesk denkt dat alles via een computer kan worden aan en afgesloten. Niet waar dus. Er wordt blijkbaar zeer slecht gecommuniceerd tussen Ziggo en Cogas.

Verder is de telefonische klantenservice van Cogas een van de slechtste die ik ken.
Zeer vijandig richting Ziggo en klanten met vragen over Ziggo, bij het obeschofte af.
Jammer genoeg hebben ze in het dorp waar ik woon via politieke achterdeurtjes alle netwerken in beheer. Er is dus helaas geen ontkomen aan, of je moet voor Digitenne en ADSL gaan. Dan heb je nog steeds met Cogas te maken wat betreft de energie leveranties. Ook dat net hebben ze hier in beheer.

Ik heb sterk het vermoeden dat daar waar anderen dan Ziggo het netwerk beheren vergelijkbare verwarring bestaat.
Gewijzigd door MaXMhZ op 08-08-2011 16:21
 
kobus1960
Goh Max, bible belt??? Hier nog eentje!!! Grin

Het is overal hetzelfde geleuter, als je bv. ziet de relatie tussen KPN en Tele2.
Daar komen nog eens knokpartijen bij een wijkcentrale van.
Ik mag die relatie vanwege mijn werk van dichtbij meemaken en horen, en
gelijk gezegd, mag daar niet al te veel over uit de school klappen, 1 woord;
Peuterspeelzaal 1e weeks. o, dat zijn er 2,5. Sad

Ze gunnen elkaar in zowel A(V)DSL, COAX en Fiber land het licht in de ogen niet.
 
MaXMhZ
het is treurig. Mooi he die marktwerking Sad
 
marina63

Quote

MaXMhZ schreef:

Je moet dus al wel een Cogas kabel abonnement hebben. Ik zou dat als eerste voor elkaar maken. Je hebt dan ontvangst van analoge TV van Cogas. Het is vrijwel onmogelijk heb ik bij mijn laaste Ziggo abo gemerkt om de telefonische helpdesk van Ziggo duidelijk te maken dat de fysieke kabel (met een tang dus) aangesloten moest worden. Dit gebeurd door een monteur die door de Cogas wordt geregeld.

De Ziggo helpdesk denkt dat alles via een computer kan worden aan en afgesloten. Niet waar dus. Er wordt blijkbaar zeer slecht gecommuniceerd tussen Ziggo en Cogas.

Verder is de telefonische klantenservice van Cogas een van de slechtste die ik ken.
Zeer vijandig richting Ziggo en klanten met vragen over Ziggo, bij het obeschofte af.
Jammer genoeg hebben ze in het dorp waar ik woon via politieke achterdeurtjes alle netwerken in beheer. Er is dus helaas geen ontkomen aan, of je moet voor Digitenne en ADSL gaan. Dan heb je nog steeds met Cogas te maken wat betreft de energie leveranties. Ook dat net hebben ze hier in beheer.

Ik heb sterk het vermoeden dat daar waar anderen dan Ziggo het netwerk beheren vergelijkbare verwarring bestaat.




Wij hebben hier al sinds jaar en dag tv van cogas dus dat zit wel goed.

Dat de communicatie tussen Cogas en Ziggo niet helemaal soepel verloopt is bekend.

Maar dat geld ook wel voor andere partijen. Noem bv. Kpn met tele2 loopt ook niet soepel.

Moet overigens wel vermelden dat de klantenservice van cogas toch naar mijns inziens beter werkt.
Je krijgt daar gewoon gelijk een medewerker aan de lijn die je vraagt naar jouw vraag of probleem. En je vervolgens doorschakelt met de juiste persoon.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 10 2011 14:06:18:

Quote

Ziggo-WebCare_Sony schreef:

Hallo,

Dit zijn de stappen die gevolgd moeten worden als je als klant wilt aanmelden en in Cogas gebied woont.

  1. Je gaat naar: https://www.ziggo.nl/#producten/telev...televisie/
  2. Hier kies je dan voor de optie ik heb nog geen tv van Ziggo (aangezien je nog geen digitaal tv hebt van Ziggo)
  3. Vervolgens kan je het pakket kiezen wat je wilt afnemen bij Ziggo https://www.ziggo.nl/#producten/telev...uwe-klant/ (klik op meer informatie bij het pakket)
  4. Vervolgens zie je aan de rechterkant de gemaakte keuzes staan en met het knop bestellen https://www.ziggo.nl/#producten/telev...uwe-klant/
  5. klik op bestellen en volg de stappen.


Hoop dat het nu wat duidelijker is.

Groet,
Sony


Je hebt het wel in duidelijke stappen neergezet maarrrrrrrrrr
klik op bestellen en volg de stappen.
Dan gaat het weer niet goed komen.
Hieronder zie je wat er gevraagd word.

Vul je geen klantnummer in dan kan je niet versturen.
Hij geeft dan aan dat niet alle verplichte velden zijn ingevuld.

Ik ben
De heer
Mevrouw
Voorletters*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Geboortedatum (dd-mm-jjjj)*
E-mail*
(Mobiel) Telefoonnummer*
Klantnummer ?????????????????????

Misschien kan jij dat aankaarten bij ziggo
en doen ze er iets mee

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 12 2011 17:33:13:
Gistermorgen mijn smartcard ontvangen

Gistermiddag via de post een brief van Ziggo

Gelijk naar de site van ziggo gegaan en me aangemeld.
Smartcard geactiveerd en hooguit 10 minuten later was alles gepiept Smile

Nu dus 2 weken het volledige pakket.
En kan dan doorgeven welk pakket ik wil

Moet er nog wel even bij vermelden dat ik me afgelopen vrijdag heb aangemeld als klant voor digitale tv.
De medewerker zei dat het ongeveer 2 weken zou duren voor ik het in huis had.
Nou gisteren was het donderdag dus het was er al in 6 dagen.

Zouden ze stiekem meegelezen hebben hier Wink


Mijn probleem is nu verholpen
Iedereen die gereageerd heeft hartelijk dank.
Gewijzigd door marina63 op 12-08-2011 17:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contact met ziggo lukt niet WAARDELOOS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie