obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
schande..ze leveren gewoon niet
denw
Ik heb reeds geruime tijd mijn abonnement aangepast en een totaalpakket genomen met daarbij de levering van een hd recorder voor 199 euro. Het duurde al 2 weken voordat dit in de computer geplaatst kon worden omdat eerst de wijziging van het abonnement doorgevoerd moest worden en daarna kon pas de bestelling van de hd recorder in het systeem geplaatst worden. Eindelijk op 26 july zat ik in het systeem en binnen 8 werkdagen zou de decoder geleverd moeten worden door TNT. Niet dus!!!! ik heb er etteloze en vele uren bellen aan besteed en steeds kreeg ik weer een andere slecht opgevoede en slecht geschoolde medewerker aan de lijn. Nee meneeer TNT heeft vertraging maar hij komt eraan hoor...dag daarna..nee meneer we leveren niet meer...u krijgt een brief....10 minuten later met een andere medewerker...neuhhh u krijgt hem echt maar we hebben 10 dagen vertraging......GEK WORD JE ERVAN!!! Vandaag een allervriendelijkste medewerkster aan de lijn gekregen die vertelde dat er eenv ertraging zit op de leveringen vanwege het succes van de aanbieding pffff. Tot overmaat van ramp lees ik nu op hun pagina dat vanwege dit doorslaande(oplichterij) succes er voor november as geen decoders meer uitgeleverd meer worden. Totaal gefrustreerd raak je er dus van zeker omdat je niemand te pakken krijgt die je het ware verhaal vertelt. Ik ben echt van plan om op hyves een pagina HELP ZIGGO OM ZEEP op te richten. Zeker nu ik lees wat voor andere klachten er nog meer zijn. Eens kijken of Youp van het Hek interesse heeft om mee te helpen Ik betaal een hoop geld en zou graag geleverd willen hebben wat ze beloven en me niet aan een lijntje houden. Het is echt onbeschoft. Ik vraag me af of CEO Bernard Dijkhuizen uberhaupt hiervan op de hoogte is. Gohhh ik heb net Ziggo weer opgehangen. Ze verzekeren dat de HD recorder er voor 15 september wel een keer er moet zijn. Das godver nog een MAAND!!!! En dan moet je het nog maar afwachten. Ik begin maar vast aan mijn Hyvespagina. bah!!!
 
kobus1960
De recorder heb je dus nog niet, verder werkt alles prima?
 
MisterSenseo
Stap over naar Tele2,daar komt het zwarte schaap je spullen brengen !................Pfft

Denk toch aan je hart joh,je hebt er maar één......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wongo

Quote

MisterSenseo schreef:

Stap over naar Tele2,daar komt het zwarte schaap je spullen brengen !................Pfft

Denk toch aan je hart joh,je hebt er maar één......Wink

Volgens mij is je berichtje te laat:

293vyuw
Gewijzigd door wongo op 06-08-2011 10:43
 
kobus1960
Frown
 
MisterSenseo
Is dit gewoon een verzonnen grap een bijdehande Photofop gebruiker of een misselijk-makende propaganda-stunt van een andere provider?
In beide gevallen kan ik er sowieso niet om lachen.......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Gewoon een humoristisch sarcastisch stukje. Ik hou daar wel van. Ik heb die webstite wel eens gezien, heet dacht ik de roeptoeter. Kan echter zo gauw geen url vinden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wongo

Quote

Zippo schreef:
... Kan echter zo gauw geen url vinden.
Googlen op "fake headlines" geeft onder andere deze site: http://www.fodey.com/generators/newsp...nippet.asp
 
MisterSenseo

Quote

Zippo schreef:

Gewoon een humoristisch sarcastisch stukje. Ik hou daar wel van. Ik heb die webstite wel eens gezien, heet dacht ik de roeptoeter. Kan echter zo gauw geen url vinden.


Ok ok,ik kan er uiteindelijk wel om lachen gezien die website dat je zelf een sarcastisch iets kunt creeëren.
Ik was even bang dat KPN weer aan het aanvallen was........Pfft
Gelukkig is het niet echt,anders zou het meer op '40-'45 lijken en dat stuitte mij eigenlijk tegen de borst.............maar gelukkig is dit niet het geval en kan ik er om glimlachen.............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'schande..ze leveren gewoon niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie