obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem?
Monteur_kees
anne,

Ik heb je smartcard even een zetje gegeven wellicht dat het weer werkt


Quote

kobus1960 schreef:

Piotje komt hier met regelmaat langs, wacht hem even af.
Niet iedereen zit te wachten op PB's.
En bovendien kan iedereen hier weer wat van leren.
No offence!!! Wink

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
dennisb
Goh, ik heb sinds een aantal dagen precies hetzelfde. Mijn Philips TV deed het prima incl CI module. Niks veranderd tot op een dag het beeld niet opkwam. TV uit en weer aan, en daar was het weer. Paar dagen later, hetzelfde probleem, maar nu was het uit en aanzetten geen oplossing meer.
Heb mijn kaart geprobeerd in een losse decoder en dat werkt prima.
Als ik de CI module in de TV steek wordt deze wel herkend en krijg ik de melding dat hij geinstaleerd is.

Iemand een hint of oplossing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen digitaal beeld geen foutmelding, CI module probleem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie