obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
buren verhuizen, wij worden afgesloten
ajjkuipers
Onze buren zijn verhuisd en vervolgens is onze kabel afgesloten. Een fout, kan gebeuren natuurlijk.
Het heeft mij echter meer dan twee uur bellen gekost om dit tot de botte koppen van ziggo door te laten dringen.
Je wordt maar doorverbonden en doorverbonden en nog eens doorverbonden. En iedere keer weer een belachelijk lange
wachttijd. Dit is de tweede keer dat ik dit met ziggo beleef en ik lees dat ik niet de enige ben. Het wordt de hoogste tijd dat
de politiek ingrijpt bij ziggo. Hoe het hoort ? Ik bel ziggo, geef mijn gegevens door en vertel ze het probleem, einde gesprek.
Bij ziggo kijkt men intern wat er aan de hand is, wie dit op moet lossen en hoe. Hoe dat bij ziggo geregeld wordt zal mij worst zijn,
los het op en vlot een beetje maar val mij niet lastig met al die doorverbindvirtuozen. Ik zit met een schadepostje van 100 euro voor 2,5 uur werk wat
ik door ziggo's gepruts niet kon doen. Even uitbetalen en vlot een beetje.
 
MisterSenseo

Quote

......Even uitbetalen en vlot een beetje.......


Commandeer je hond en blaf zelf..........
Je mag best een beetje minder van de toren blazen hoor,je hebt hier te maken met een onafhankelijk forum van Ziggo abonnees en niet met Ziggo zelf !
Dat je slachtoffer bent van een menselijke fout kunnen wij niets aan doen,en om direct dit soort dingen te gaan schreeuwen is ronduit belachelijk.
Met alle liefde verwijs ik je naar 0900-1884 om daar op een normale en menselijke manier te vertellen wat er aan de hand is.

Hoewel ik betwijfel dat je met deze houding iets voor elkaar gaat krijgen wens ik je veel succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajjkuipers
Mister Senseo, het is niet mijn bedoeling mensen hier te beledigen. Zie het als een uiting van ergernis t.o.v. ziggo. Door hun toedoen kon ik tot 21.00 uur
doorwerken om mijn werk alsnog af te krijgen en als er iemand een slechte attitude heeft dan is dat wel ziggo.
 
MisterSenseo
Tja dat is het nadeel van een consumentenproduct.
Daarvan heeft Ziggo er maar 1,6 miljoen.
Als je werk eronder lijdt,neem dan een zakelijk account dan heb je 24 uurs support en garantie dat elke storing binnen 24 uur opgelost is,daar zetten ze ook andere mensen op,daarom is het ook duurder.
Het is echt niet zo dat je als consument hun politiek maar moet pikken en zo ziet Ziggo dat ook niet maar bedenk dit:
Ieder mens behandelt een ander zoals hij/zij behandeld wordt.......roep boos dat je storing hebt en de tegenpartij die jou niet ziet kan dus niet zien op welke manier je het zegt en kan verkeerd reageren.
De manier van aanspreken is ontzettend belangrijk voor iedereen dus ook voor de vaak minder kundige helpdeskmedewerkers,uitzonderingen daargelaten die er wel veel verstand van hebben.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajjkuipers
MisterSenseo, je gaat er van uit dat ik direkt tekeer ben gegaan tegen ziggo ? Dat is absoluut niet het geval, pas na twee uur bellen heb ik geweigerd om nog langer
doorverbonden te worden waarna een "teammanager" het gesprek overnam. Pas toen kwam ik verder met ziggo. Ik vind dit schandalig gedrag tegenover een trouw betalende klant.
Stel je eens voor dat dit je bij de bakker of in een supermarkt gebeurd, daar kom je dan toch nooit weer ? In onze buurt heeft KPN hele slechte kabels liggen waardoor ik niet meer dan een 2Mbit verbinding bij hen kan krijgen. Ziggo is de enige kabelprovider hier, naar mijn idee moet er ofwel meer concurrentie komen of de overheid houdt toezicht op de service die zo'n provider biedt.
Of je nu wel of geen zakelijk account hebt, meer dan twee uur bellen om een storing door te geven die ze zelf hebben veroorzaakt is erg, erg slecht.
 
MisterSenseo
Over je klacht ben ik het met je eens,maar je begon hier meteen hoog van de toren,vind je het dan gek dat ik denk dat je ook zo tegen Ziggo tekeer ging ?
Zoals ik eerder al zei..............je wordt behandeld zoals je een ander behandelt.
Natuurlijk is je klacht ongetwijfeld rechtvaardig maar doe nou net of je gek bent en gedraag je gedwee,daar zijn ze bij Ziggo gevoelig voor.
Slijm tot het langs de muren loopt en laat merken dat je niet van gisteren bent,dat je geen leek bent en ze helpen je een stuk sneller en beter dan wanneer je met "godver-hier-en-daar" gaat beginnen.
Echt,het helpt als je de HD met respect aanspreekt,ik heb er ruime ervaring mee en ik heb nooit problemen met die gasten,het ligt puur aan de toon waarop je hen aanspreekt.

Succes met alles wat volgt,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ajjkuipers
MisterSenseo, ik ben een eerlijke en fatsoenlijke man die voor niemand zijn hoofd hoeft te buigen. Slijmen en gedwee zijn tegenover ziggo zodat zij aan hun verplichtingen voldoen ?
Het probleem is eerder dat ziggo geen respect heeft voor zijn klanten.
 
MisterSenseo
Tja en met die houding ga je het dus niet redden.
Klant is koning maar Ziggo is keizer.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
@topicstarter

Als ik me er ook even mee mag bemoeien, je hebt gelijk.
Maar met die houding bereik je helemaal niets bij Ziggo, dat is wat Senseo je al even probeert uit te leggen.
Speel de komedie even mee en je bent zo geholpen. zo werkt het op die HD's
 
MisterSenseo

Quote

kobus1960 schreef:

@topicstarter

Als ik me er ook even mee mag bemoeien, je hebt gelijk.
Maar met die houding bereik je helemaal niets bij Ziggo, dat is wat Senseo je al even probeert uit te leggen.
Speel de komedie even mee en je bent zo geholpen. zo werkt het op die HD's



Dat is precies mijn opzet............en nadat je goed geholpen bent kun je desgewenst een dikke middelvinger trekken.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'buren verhuizen, wij worden afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo : 5 25-06-2017
internet afgesloten, herstel vindt niet plaats. Klacht over Ziggo : 13 21-12-2016
afgesloten Klacht over Ziggo : 4 15-12-2016
Smartcard moet hersteld worden Digitale radio of televisie storing : 3 26-08-2015
harder en zachter worden geluid Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 24-11-2014
Advertentie