obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met 30mbit internet van Ziggo
MisterSenseo
Als het goed is kun je geen last hebben van de studenten naast je maar je weet het nooit.
Normaal mag het niet uitmaken zoals bij ADSL dat afstand bepalen is voor je snelheid.
In je router kun je je SSID aanpadden,op 2,4 Ghz kun je kiezen uit 13 kanalen en op 5 Ghz uit mijn hoofd 7 kanalen,maar op 5 Ghz maakt het kanaal niet zo uit,dat is ( nog ) een doodstille frequentie.
Ik hoop echt voor je dat je adapter 5 Ghz aankan anders heb je een flink probleem want zien hem dan maar eens terug te krijgen op 2,4 Ghz als je maar 1 pc hebt die alleen 20 meter draadloos heeft.......Pfft.......dan kun je je pc oppakken en naar je router toebrengen hahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Kittencandy
Ben maar even gaan zeulen met mijn pc en via de kabel aangesloten rechtstreeks op de modem. Hierbij haalt ie ook niet meer dan 600kb/s.

Quote

dan kun je je pc oppakken en naar je router toebrengen hahaha


*kuch* ja daar kwam ik ook achter.
 
MisterSenseo
Nou ik geloof dat het dan nu tijd is om Ziggo te bellen,ons verhaaltje van hier doorgeven,dus dat je niet het hele rideltje hoeft door te nemen en een storingsmonteur laten komen,want nu denk ik aan een kabel buiten.........
Laat je niet afschepen.
Check voor alle zekerheid nog 1 keer je stekkers en kabels,als achteraf blijkt dat het binnen zit betaal je de monteur dus zorg er echt voor dat het niet achter je wandcontactdoos zit !

Veel succes en laat de afloop aub ff weten,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Kittencandy
bedankt voor de hulp ^__^" zal laten weten hoe 't afloopt.

AHEM... Het is nu 23.31 uur. *wijst naar bijlage* Startte iets op en hij schoot binnen de 3 seconden naar de 2 mb/s. Zal dan toch liggen aan 't internet verkeer vrees ik.
Kittencandy voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
MisterSenseo
Toch maar bellen met dit verhaal..........Ziggo bluft met de mededeling dat je ( bedraad ) minimaal 80% van je theoretische verbinding werkelijk moet halen,laten ze dat dan maar waarmaken.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Kittencandy

Quote

MisterSenseo schreef:

Toch maar bellen met dit verhaal..........Ziggo bluft met de mededeling dat je ( bedraad ) minimaal 80% van je theoretische verbinding werkelijk moet halen,laten ze dat dan maar waarmaken.......Pfft


haha staat dat ergens letterlijk? beetje referentie is fijn, heb je wat achter de hand enzo. Maar goed, verder ook niet heel belangrijk, kan ik zelf ook wel opzoeken. Evenwel, verwacht ook wel dat ik morgen aan die telefoon hang. Wil eerst eventjes kijken hoe snel het morgen is op een eerder tijdstip, maar denk dat ik er wel vanuit mag gaan dat 't dan weer heel laag ligt.
 
MisterSenseo
Ik heb geen idee of het ergens letterlijk staat,maar er gaat ongetwijfeld iemand op reageren die het wel zeker weet of kan bewijzen......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ja, idd, je weet dat ik altijd aan het googlen ben vriend.
In deze PDF staat in ieder geval dat Ziggo zelf de voorwaarden aangeeft.
Daar staat die vermaledijde signaalverdeler (draaidoos) nog steeds in.
Het is wel een soort "indek" PDF voor Ziggo.

KLIK
 
Kittencandy
hehe ja daar zijn alle bedrijven enorm goed in. Zo min mogelijk aansprakelijkheid is zoveel mogelijk winst (mits een beetje handig aangepakt). Maar toch, wil het toch wel even aankaarten. Wink
 
kobus1960
Zoals Senseo al zei, even Ziggo bellen, rustig je verhaal doen, je hebt alles
zoals klikkerdeklik, dus goed. Laat ze maar even kijken.

Wat ik nog even niet ben tegen gekomen in dit topic, je hebt een download limiet
Weet niet hoeveel je al binnen hebt gehaald via nieuwsgroepen??
Als je over de limiet heen bent wordt je snelheid geknepen, kan dat de oorzaak zijn??

limieten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met 30mbit internet van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie