obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
welke poort
jerommeke
ik kan wel e-mails ontvangen maar niet versturen...
welke poort moet ik gebruikten om e-mails te verzenden?
werk met macosx

met vr. gr.
Jeroen
 
Zippo
pop3 = poort 110 (ontvangst)
smtp = poort 25 (verzenden)

Poort 25 is 'dichtgezet', je kunt alleen via de smtp server van athome zelf werken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jerommeke
is er nog een andere oplossing of poort die ik gebruiken kan?

jeroen
 
Zippo
Soms staat poort 2525 als backup open en heeft de ISP die vergeten dicht te zetten.

Een andere oplossing is je Gmail account gebruiken. Gmail heeft ook POP en SMTP servers zelfs over beveiligde verbindingen. Voor uitgaande mail de instellingen van Gmail gebruiken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
darkfalcon
er vanuit gaand dat je op een @home forum post via voornoemde wilt zenden/ontvangen zou bij pop3 en smtp mail.home.nl op beide regels voldoende moeten zijn.
Ik heb 2 pc's én router en diverse mail adressen incl gmail en haal alles op en verstuur.
Gewijzigd door darkfalcon op 17-11-2007 10:57
darkfalcon-1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke poort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie? Eigen telefoon netwerk : 4 02-09-2015
instellingen firewall en ftp poort Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 13 03-03-2015
poort 119 dicht hoe gaat deze open Nieuwsgroepen : 2 11-06-2014
Poort 445 open zetten in Cisco EPC3928 Algemeen : 8 01-05-2014
Poort forwarding werkt niet Storing : 4 18-03-2014
Advertentie