obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Installatie Alles-in-één en interactieve tv
MisterSenseo
Ik ben door Ziggo medewerker Piotje erop gewezen dat er zo ongeveer niemand,incluis ikzelf.....Wink,de handleiding van Ziggo leest.....Pfft
Hierbij dan even een extra aanwijzing.....

INSTALLATIEHANDLEIDING ALLES-IN-ÉÉN EN INTERACTIEVE TV VAN ZIGGO

In principe vervangt dit "klikkerdeklik" in mijn handtekening,dus voor de tegenstanders van dit woord...............gnagnagna.......Pfft
Iedereen,doe er je voordeel mee......
 
kobus1960
Whahahaahahahhaaahaaaaaaaaa, sorry ik moest dit even kwijt. PfftPfftPfftPfftPfftPfft

De Senseo methode door Ziggo bekrachtigd, GEWELLLLDDDIGGGGGGGGGGG
Hier heeft A van ZWC dus echt wat mee gedaan, dat is top.
 
MisterSenseo
Schoentjes uit,voetjes op tafel,op het gemak met pensioen en genieten maar.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Doe die schoenen idd maar uit ja. Pfft
 
Monteur_kees

Quote

kobus1960 schreef:

Whahahaahahahhaaahaaaaaaaaa, sorry ik moest dit even kwijt. PfftPfftPfftPfftPfftPfft

De Senseo methode door Ziggo bekrachtigd, GEWELLLLDDDIGGGGGGGGGGG
Hier heeft A van ZWC dus echt wat mee gedaan, dat is top.




psssssst de handleiding dateert uit 2010 niet doorvertellen Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo
Zal ik niet doen,mijn profiel dateert uit november 2009.......Pfft.........sssstttt
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960

Quote

piotje schreef:

Quote

kobus1960 schreef:

Whahahaahahahhaaahaaaaaaaaa, sorry ik moest dit even kwijt. PfftPfftPfftPfftPfftPfft

De Senseo methode door Ziggo bekrachtigd, GEWELLLLDDDIGGGGGGGGGGG
Hier heeft A van ZWC dus echt wat mee gedaan, dat is top.




psssssst de handleiding dateert uit 2010 niet doorvertellen Smile


psssssssssssssssst waarom gebruikt Ziggo die draaidoos dan wel in alle andere handleidingen,
wetende dat het een onding is??? Het zou Ziggo sieren als men dat een keer toegaf, in plaats
van die dingen nog steeds in de stappenpakketten te stoppen.
 
veloci
Die zogenaamde draaidoos werkt wel in een Alles in 1 pakket... tot dat je gebruikt wil gaan maken van interactieve televisie. T staat gewoon in dat pdfje van de installatie van ITV. RTFM Smile
De draaidoos is niet slecht, dr zit alleen een filter ingebakken die het retour signaal voor de ITV tegenhoud.
 
kobus1960
Maar het is toch in de praktijk gebleken dat een setup zonder de draaidoos,
met versterker stukken beter werkt? Ook in de Alles in 1 extra, of ben je het
daarmee niet eens? Ik heb dat zelf onderhand de nodige keren mogen ervaren.
Niet alleen bij mezelf, ook bij anderen.
 
Undertaker
Dat werkt ook beter, tijdens de installatie bij mij thuis en bij Mrsenseo thuis ( en bij klanten waar ik kwam, dat een modem geeneens in sync kwam met die draaidoos en zonder een strak en perfect signaal hebben, en ook nooit meer gehoord over problemen) dus hebben we dat heel snel gezien en dat ding een schop naar sint juttemus gegeven!
Gewijzigd door Undertaker op 07-09-2011 08:39
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Alles-in-één en interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Advertentie