obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Instellen favorieten
geresch
Hallo ,ik heb Ziggo plus. Wanneer ik de afstandsbediening gebruik voor kanalen te zoeken, gaat deze tot kanaal 26 en dan naar kanaal 101 op deze heb ik geen abonnement en wil deze dus in bv. favorieten 2 zetten zodat ik van 26 naar 115 ga. het lukt mij niet .wie weet wat ik moet doen ? Bij voorbaat dank. Ger
Gewijzigd door kobus1960 op 07-09-2011 15:14
 
kobus1960
Dat lijkt me echt een kwestie van de handleiding doornemen van de
betreffende decoder of TV. Dat is apparaatafhankelijk, niet van Ziggo.
 
geresch
Om zelf de volgorde van de zenders in te stellen en het met behulp van de handleiding niet lukt ,moet ik volgens Cisco moet ik bij Ziggo zijn.Maar bij het keuzemenu is mij niet duidelijk welke keuze ik moet maken.Graag Uw hulp.Dank U .Ger
 
kobus1960
Misschien toch zinvol om het typenummer van de Cisco te vermelden.
Op deze wijze wordt je in ieder geval niet geholpen. Smile
 
geresch
Hartelijk dank .Het is een CISCO 8455DVB HD PVR. gER
 
kobus1960
Hier is de uitgebreide Ziggo handleiding voor je Cisco.
Op bladzijde 18 staat het favorieten gebeuren.
 
geresch
Dank U ,mooie uitgebreide handleiding.

Het volgende gedaan :Menu-instellingen-favorieten. In favorieten 1 staan alle zenders ,maar ook in favorieten 2. In fav. 2 markeer ik ned. 1.Dan druk ik op OK , nu komt er een geel sterretje voor de zender. Nu staat er , om de zender te verwijderen ,druk nomaals op OK , bij mij is het enige dat het sterretje weg gaat en verder niets.Onder de blauwe toets staat alleen lijst selecteren en lijst herbenoemen. Op mijn scherm staat nergens OPSLAAN en MEER .Wat doe ik fout ?? Ger.
 
kobus1960
Ik heb geen idee wat er fout gaat, ik bezit zo'n apparaat niet.
Misschien dat er iemand met een dergelijk apparaat reageert.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen favorieten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MyPrime favorieten lijst op Horizon Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 31-08-2016
Ziggo AP als gastaccount instellen WiFi, draadloos netwerk : 1 07-07-2016
instellen incredimail Algemene computer en software vragen. : 8 24-01-2016
instellen emailprogramma INCREDIMAIL Algemene computer en software vragen. : 37 23-01-2016
Engenius instellen op ziggomodem WiFi, draadloos netwerk : 9 23-12-2015
Advertentie