obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheid alles in 1 extra
kobus1960
Hoe sneller hoe lekkerder, ik vind het wel wat hebben.
Ieder z'n ding, en ieder z'n mening, ik ga hier niet verder
over debatteren. En me al helemaal niet verantwoorden.
Laat iedereen doen waar ie blij mee is.
 
BMP

Quote

mesa57 schreef:

Hinder gaat het niet om.
120 Mb = 1Gb per minuut ongeveer. De dag telt 1440 minuten dus dat is
1,4 Tb per dag, Je kunt me niet wijsmaken dat je zoveel data per dag naar binnen slurpt. Dus een groot gedeelte van de tijd wordt die snelheid niet gebruikt. Dus nogmaals, waarom nog sneller ?


Ik wil het wel even uitleggen Grin het is gewoon lekker dat ik 4,5 GB aan data in een paar minuten naar binnen slurpt, dan hoef ik niet te wachtenGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Het gaat om de gebruikers ervaring. Ook al download je een klein bestand we willen hierop niet lang wachten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Juist. Het gaat er niet om de hoeveelheid verdeeld over 24 uur, maar de hoeveelheid in slechts enkele minuten.
Waar ik vroegah 4 uur deed over slechts een DVD. Zit ik tegenwoordig na 30 min een Blu-Ray te kijken. Smile

Mijn traagste computer (iMac "09) kan effectief 388 Mbit verwerken. Mijn eigen PC, voorzien van een SSD, heb ik niet getest. De test was echter met een zakelijk Cisco 5 serie switch. Mijn arme
D-Link router kan dat geweld niet aan. Echter zijn er tegenwoordig een handjevol consumenten routers die meer dan 400 Mbit aan kunnen.

Dus Ziggo. Waar blijft die upgrade naar 200+ Mbit? Pfft
Gewijzigd door Puma op 19-10-2011 19:20
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Met de huidige versie van eurodocsis , versie 3, is het in theorie mogelijk om tot 400 mbit te halen verdeeld over 8 kanalen, zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS. Er zijn bij ons echter (nog) geen plannen om de snelheid verder te verhogen dan de 120 mbit.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960
Pfft



Sorry, kan het niet laten...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid alles in 1 extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Advertentie