obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Hindi zenders
Jash
Het volledige Hindi pakket van 4 zenders ligt er bij mij uit al sinds woensdag 12 oktober. Op mijn postcode staat ook een storing vermeldt vanaf 12 oktober. Maar de getipte oplossing heb ik al geprobeerd. Sterker nog: Ik heb werkelijk alle kabels en de stekker van de ontvanger eruit gelaten voor hooguit een minuut. Toen weer alles aangesloten.

Probleem is ook: Bij het aanmaken van mijn ontvanger gaat die steeds weer meteen op een zender. Ik kan niet meteen in die setup komen om opnieuw naar zenders te zoeken.
Maar ook opnieuw naar zenders zoeken heb ik toch gedaan, zowel vooraf als achteraf. Helpt niet.

En de helpdesk is telefonisch ook te druk... geen medewerkers beschikbaar.

Drama! Help!
 
MisterSenseo
Staat er bij de storing of hij "lopend" is of "opgelost" ?
Als hij "lopend" is dan kun je doen wat je wilt,dan is de storing nog niet verholpen.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Jash
Hij staat op lopend. Dus dan moet ik gewoon wachten? Sad Zou wel zo eerlijk zijn als we het verrekend zagen op de facturen. 1/4e deel van de maand is al gauw meer dan 6 euro van het Hindi pakket.

PS: Medewerker kunnen bereiken. Ik krijg nieuwe kabels toegestuurd. Weet iemand toevallig welke? Vette hirschmann kabels? Of B-merk spul?
Gewijzigd door Jash op 17-10-2011 21:21
 
Zippo
Hoi Jash, spreek/schrijf je toevallig Hindi? Ik ben actief betrokken bij de ontwikkeling van deze forum software. Voor de supportsite in India zoeken we nog hulp bij de vertaling van Engels naar Hindi.

Neem maar eens een kijkje op:PHP-Fusion.in.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jash

Quote

Zippo schreef:

Hoi Jash, spreek/schrijf je toevallig Hindi? Ik ben actief betrokken bij de ontwikkeling van deze forum software. Voor de supportsite in India zoeken we nog hulp bij de vertaling van Engels naar Hindi.

Neem maar eens een kijkje op:PHP-Fusion.in.


Nope, sorry
 
MisterSenseo

Quote

Jash schreef:

Hij staat op lopend. Dus dan moet ik gewoon wachten? Sad Zou wel zo eerlijk zijn als we het verrekend zagen op de facturen. 1/4e deel van de maand is al gauw meer dan 6 euro van het Hindi pakket.

PS: Medewerker kunnen bereiken. Ik krijg nieuwe kabels toegestuurd. Weet iemand toevallig welke? Vette hirschmann kabels? Of B-merk spul?



Tjonge jonge,meteen beginnen over verrekeningen..........wil je nou tv kijken of rijk worden ?
Als je rijk wilt worden moet je alles opzeggen dan hou je je geld in je zak !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Jash

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

Jash schreef:

Hij staat op lopend. Dus dan moet ik gewoon wachten? Sad Zou wel zo eerlijk zijn als we het verrekend zagen op de facturen. 1/4e deel van de maand is al gauw meer dan 6 euro van het Hindi pakket.

PS: Medewerker kunnen bereiken. Ik krijg nieuwe kabels toegestuurd. Weet iemand toevallig welke? Vette hirschmann kabels? Of B-merk spul?



Tjonge jonge,meteen beginnen over verrekeningen..........wil je nou tv kijken of rijk worden ?
Als je rijk wilt worden moet je alles opzeggen dan hou je je geld in je zak !


Ik had zo eentje al verwacht. Ik ga er vanuit dat ik niet in me eentje leef en dat ik ook een beetje spreek namens mijn ouders, die een wat andere mentaliteit hebben dan ik.
 
pommerak
hallo hier op postcode 2544 hetzelfde geen beeld op het hindi pakkeSad
 
MisterSenseo

Quote

pommerak schreef:

hallo hier op postcode 2544 hetzelfde geen beeld op het hindi pakkeSad


Televisie
Signaalwijziging bij Ziggo
Na een wijziging in ons netwerk, is het mogelijk dat je op sommige zendes geen digitaal beeld meer hebt. Dit los je op door de zenders opnieuw op te zoeken.

Kies in het menu van je ontvanger of CI+ televisie voor "Installatie", "Netwerkinstallatie" of "Zenders zoeken" (afhankelijk van het menu van je apparaat).
Zoek de zenders opnieuw met de volgende instellingen:
Frequentie: 372000
Netwerkid: 5555

Meer informatie staat in de handleiding van je ontvanger.
status: lopend
begin: 12-10-2011, 15:01
duur: langer dan 24 uur

Direct van de Ziggo site gekopieerd.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
pommerak
hallo heb dit 5x gedaan met diverse kabels ook met C6 en koka799,maar geen beeld,aan de overkant zijn ze wel bezig met renoveren van huizen en precies onder mijn huis heeft kpn alles open gehaald om de lijnen door te zetten naar het nieuwe gebouw.Angry andere zenders komen wel goed door,alleen hindi pakket en alle andere zenders die op deze freqentie zitten bv alJaziera zijn niet te ontvangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hindi zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie