obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Om de 3 dagen storing
Homes112
Om de 3 dagen heb ik geen internet.. Dan blijft het " online" lampje van mn modem een hele dag knipperen. En daarna doet hij het gewoon. De site zegt geen storing.. Wtf!!!
 
MisterSenseo
Als het precies om de 3 dagen is komt het misschien door een bepaald surfgedrag.
Op zich geen enkel probleem en kan heel simpel opgelost worden.
Een bewezen theorie is om een tijdschakelaar te zetten op het stopcontact waarop modem en eventueel router zit(ten) aangesloten.
Stel een tijd in,bijvoorbeeld 's nachts om 4 uur,een tijd waarop je zeker bent dat er niemand op internet gaat,en zet de "uit"tijd op 30-45 minuten.
Op die manier wordt de cache,het brein van je modem en eventueel router,geleegd en ga je elke dag met een schoon modem aan de slag.
Je modem en router worden dus elke dag (nacht) gereset,en bewezen is dat je op deze manier veel minder ellende hebt van alle bagger die je met internetten binnenkrijgt.......Wink

Probeer dit een week uit,en als het niets verbetert kun je Ziggo inschakelen,zodat zij kunnen gaan meten of het iets anders betreft,maar ik denk dat we als feedback terugkrijgen dat het opgelost is........Wink

Veel succes,en laat de afloop even weten aub,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Indien je een Ubee EVW bezit staat de DHCP leasetime op 3600.
Laat dat nou aardig overeenkomen. Dus volg de tip van Senseo!!
Kan idd zomaar de bagger zijn die je geen nieuwe leasetime geeft.

Ik had om de 3 dagen een vreemde storing met gebeld worden,
dan werd de EVW gereset, rete-irritant kan ik je melden. Niet meer.
 
Homes112
Ik ga wel n week lang mn modem en router uitzetten snachts even zien of het werkt thx
 
MisterSenseo
Is ook een idee........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Homes112
Nouja, ik ben er weer, ik heb elke dag de afgelopen dagen als ik ging slapen mn modem uit gezet (cisco epc3925) en aan gedaan wanneer ik internet nodig had. Maarja nogsteeds t zelfde verhaal. Terwijl ik dit typ is weer mn modem connectie aan het zoeken? Het online lampje blijft maar knipperen en de rest is groen. Op de site staat geen storing in de buurt. En verder gebruik ik internet alleen maar om te gamen. Er gaat een draadje naar mn sitecom gaming router en via daar naar mn pc en xbox. Ziggo is crises !!!
 
kobus1960
Ik ga ervan uit dat Piotje (onze "eigen" Ziggo medewerker) dit meeleest
en hierop reageert. Dat is geen zekerheid, ik hoop het.
 
Monteur_kees
Homes,

stuur even via een Prive Bericht ( PB ) je postcode en huisnr en dan zal ik kijken of ik iets raars ziet
gr, Piotje


Quote

Homes112 schreef:

Nouja, ik ben er weer, ik heb elke dag de afgelopen dagen als ik ging slapen mn modem uit gezet (cisco epc3925) en aan gedaan wanneer ik internet nodig had. Maarja nogsteeds t zelfde verhaal. Terwijl ik dit typ is weer mn modem connectie aan het zoeken? Het online lampje blijft maar knipperen en de rest is groen. Op de site staat geen storing in de buurt. En verder gebruik ik internet alleen maar om te gamen. Er gaat een draadje naar mn sitecom gaming router en via daar naar mn pc en xbox. Ziggo is crises !!!

Gewijzigd door MisterSenseo op 31-10-2011 19:44
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Om de 3 dagen storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Advertentie