obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
wijziging/beperking regionale tv-zenders
Frens
L.S.

Na jaren strijd hadden we het eindelijk voor elkaar: alle regionale tv-zenders in het pakket!
Tot mijn verbazing is dat nu weer teruggedraaid.
Ik woon in Den Haag en mijn roots liggen in Drenthe en ik heb lang in Amsterdam gewoond, dus kijk/keek ik veel naar AT5 en TV Drenthe.
Dat kan dus nu niet meer.
Waarom zijn in mijn regio bijvoorbeeld nog wel TV Gelderland en TV Brabant beschikbaar (naast TV Noord-Holland, TV Zeeland, TV Utrecht, TV Rijnmond en TV West) en niet L1, AT5, TV Noord, Oost en Drenthe? Dat is toch volstrekte willekeur?
Op mijn klacht terzake gericht aan Ziggo krijg ik als antwoord a) dat men geen rekening kan houden met persoonlijke voorkeuren en b) dat men meer ruimte wil cre-eren voor nieuwe digitale zenders.
Ad a: Dat probleem is toch juist opgelost door alle regionale zenders door te geven? De overheid wil toch ook dat iedereen in Nederland in principe overal naar de zender uit zijn regio moet kunnen kijken?
Ad b: Nu zijn er hier in Den Haag maar liefst drie lokale zenders blanco, daar wordt dus nooit iets op uitgezonden.
Ik zou zeggen: beste Ziggo, geef daarop AT5, TV Drenthe en TV Noord door en mij zul je niet meer horen!
Wat vinden jullie hiervan?
Groeten,
Frens
 
kobus1960
Wat mij betreft prima, ook wij hebben Groningse roots in huis, ook een
vleugje Drents. Wel leuk om af en toe eens te kijken idd. De reden die
Ziggo met name heeft is in redelijk tempo nog meer HD zenders bieden.
Ook dat is weer leuk, dus het zal een keuze kwestie zijn. BBC 1 en 2 HD
lijkt me ook prettig, zo heeft een ieder z'n voorkeur.
 
veloci
Geen willekeur, alleen de provincionale zender in je eigen provincie en omliggende provicies!
Ik heb geen last van het ontbreken van welke provincionale/lokale zender dan ook, liever vandaag dan morgen de stekker er uit.. subsidie slurpende monsters zijn het!
 
MisterSenseo
@Veloci : ik ben het wel eens niet met je eens maar in dit geval : AMEN
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Zo, dat was zowat een slok koffie over het toetsenbord.
SP'er Jasper van Dijk is alvast de wind uit de zeilen genomen.
Ook Kassa staat er goed op vanavond. De SP heeft weeeer bot
gevangen, Lees dit (klik)maar even, Pfft

Daarbij nog de opmerking dat die programmaraad clubjes zeker
niet onafhankelijk zijn, grijs en zoals in de omgeving waar ik woon,
zwaar rekening houden met de algemene geloofsstroming.
Gewijzigd door kobus1960 op 05-11-2011 11:48
 
Erik9472
In de jaren '90 heb ik zelf in de programma raad gezeten, toen was het nog Essent. De clubjes zijn wel onafhankelijk vanuit alle lagen van de bevolking zaten er vertegenwoordigers in.
maar toen nam Essent al een loopje met de raad. Ik zie dat het nu niet anders is. Mijn vrouw is fan van veel regionale zenders en die was na 1 november al gauw haar favoriete zenders kwijt.
Wij wonen in het noorden kunnen nu kijken naar Noord, Friesland,Drenthe en oost. Maar we missen AT5, noord Brabant,L1 en Gelderland. Ik heb nu een mail gestuurd met mijn klacht. Maar ziggo heeft het druk en het kan nog wel even duren voordat mijn mail beantwoord wordt. Ik was net van plan over te stappen op Ziggo alles in één. (Heb nog KPN telefoon en internet). Maar ik wacht nu maar even af. Als ik straks toch goedkoper wil bellen internetten en TV kijken stap ik over naar dat zwarte schaap.
 
kobus1960
Doe dat vooral, dan val je vanzelf in de schoot van Ziggo.
Wat is de afstand tot de wijkcentrale?
Meer dan 1000 meter, plm. 10 op het 20 Mb abbo, 30 bij
het 50 Mb abbo, geen echt HD tv. baggermodem. Zit je op
250 meter van dezelfde wijkcentrale heb je maar 25 % verlies,
dus dat valt mee. 100 % van het beloofde haal je nog niet
op 189 meter, zoals ik zat 80 %.

Je raadt het al, ik ben zoals velen hier overgesprongen van
Tele2 naar Ziggo. Ook ben ik nog steeds MOD op Tele2, lees
dit zusterforum (link bovenin de bladzijde) maar eens na.
Na 6,5 jaar Versatel/Tele2 spoog ik ervan.

Lees jezelf alsjeblieft even goed in voor je naar de schapen gaat.

Voor wat betreft de onafhankelijkheid van die programmaraad.
De geloofsovertuiging van deze lieden speelt in de Alblasserwaard
een hoofdrol. Al jaren geleden aangetoond door derden.
 
Erik9472
Ik zal me inlezen. Bedankt voor de tip
 
kobus1960
Tele2 maakt gebruik van ADSL of VDSL2, hier is een zeer informatief
stuk over te lezen, inclusief tabel over verlies op afstand.
Klik hier Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wijziging/beperking regionale tv-zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie