obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485DVB HD PVR
TJF
hallo Ik heb sinds een aantal dagen een cisco 8485DVB HD PVR aangeschaft.
Nu heb ik alles netjes volgens de handleiding aangesloten. Vervolgens wil ik gaan installeren dit gaat goed voor de eerste 2 procent daarna krijg ik een melding van installatie fout.
Bij tv tuner 1 staat bij signaalsterkte 71% en bij kwaliteit 100%. Wie kan mij helpen. Ik heb ook al een anderen smartcard geprobeert
 
Huubke
Is dit het geval bij het zenderzoeken of Interactieve TV installeren? Als ik het zo lees lijkt het alsof je de open uitgangen op je retourversterker niet heb afgesloten met de afsluitweerstand.
Gewijzigd door Huubke op 06-11-2011 18:20
 
Monteur_kees

Quote

TJF schreef:

hallo Ik heb sinds een aantal dagen een cisco 8485DVB HD PVR aangeschaft.
Nu heb ik alles netjes volgens de handleiding aangesloten. Vervolgens wil ik gaan installeren dit gaat goed voor de eerste 2 procent daarna krijg ik een melding van installatie fout.
Bij tv tuner 1 staat bij signaalsterkte 71% en bij kwaliteit 100%. Wie kan mij helpen. Ik heb ook al een anderen smartcard geprobeert


heb je de umu01 verwijdert van de aop en de decoder rechtstreeks op de FRA versterker aangesloten ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
TJF
Al bedankt voor jullie reacties. Ik kan inmiddels tv kijken. De frequentie instelling stond verkeerd en de smartcard bleek defect te zijn. Na lang bellen met ziggo zijn deze problemen gelukkig opgelost. Ik zit nu wel met het probleem dat uitzending gemist niet werkt. Ik heb interactieve tv al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dit maakt niks uit. Er blijft ook links van het scherm een ledje groen knipperen. Heeft er nog iemand suggesties hoe ik dit moet oplossen?
 
MisterSenseo
Heb je de UMU01 verwijderd van het AOP,de FRA breedbandversterker direct in AOP en de decoder rechtstreeks op de FRA breedbandversterker aangesloten ?

Check voor meer info in mijn handtekening het .pdf bestand "interactieve tv".
Daar vind je de tekening hoe je het moet aansluiten om "uitzending gemist" oftewel "interactieve tv" te activeren.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
TJF
Bedankt voor de handleiding ik had inderdaad het internet modem nog tussen de hoofdingang en signaal versterker zitten. Dit heb ik nu aangepast het tv radio en internet signaal functioneren super maar interactieve tv werkt nog steeds niet. Moet ik hier een apart abonnement voor afsluiten? Ik heb bij instellingen op de pvr al geprobeerd om interactieve televisie opnieuw te installeren maar dit heeft helaas niet geholpen.
 
MisterSenseo
Je kunt Ziggo bellen via 1200 en je gratis ITV abonnement activeren,als dat nog niet gedaan was.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
TJF
oke dan is dat waarschijnlijk het probleem, dus interactieve tv is gewoon gratis? ook als je alleen internet en tv van ziggo hebt? (zonder extra pakketten)
 
MisterSenseo
Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen aangezien er erg veel gewijzigd is bij Ziggo,maar als het goed is kun je ITV zonder pakketten gratis activeren........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
veloci
itv hoef je niet te activeren, dat moet werken, administratief tenminste.
De itv ontvanger moet rechtstreeks met een coax kabel naar de breedband versterker. En van de breedband versterker rechtstreeks naar het hoofdaansluitpunt. evt umu of andere splitters moeten er tussen uit bijvoorbeeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485DVB HD PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie