obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Radiozenders
Midas
Sinds twee dagen klopt er niets meer van de radiozender indeling in Zoetermeer. Even een belletje plegen naar de klantenservice is, op welk moment van de dag dan ook, onmogelijk dankzij de idioot lange wachttijden! Op de Ziggo site wordt geen informatie gegeven over radiostoringen in mijn postcodegebied. Service? Een dieptepunt in de Casema geschiedenis. Ziggo? wat een puinhoop!Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 08:33
 
Midas
Vandaag via e-mail antwoord gekregen n.a.v. mijn klacht via de site van Ziggo. Overigens kun je er geen klacht over de radiozenders doorgeven maar wel over de televisiekanalen. Hier is over nagedacht!
Enfin, zoals te verwachten is het antwoord van de klantenservice nietszeggend en reageert men niet inhoudelijk op de ingediende klacht: de zenderindeling klopt niet meer, de zenders zitten niet meer op de conform de radiozenderlijst van Ziggo (Casema) aangeven frequentie. Maar ik moet er wel weer naar kijken is het advies! Wat een domkoppen! Sinds enige uren is de situatie verergerd en geven de meeste frequenties alleen nog maar ruis!

Weer een klacht ingediend, nu ook met de opmerking dat men niet inhoudelijk op mijn klacht ingaat en ook dat mijn toch serieuze klacht niet is onderzocht. Men geeft een domweg onzin-standaard antwoord.

Wordt vervolgd . . . . Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 16:07
 
Midas
's Avonds weer een reactiemail van Ziggo met o.a. advies om de aansluiting van de tuner na te kijken en als dat niet helpt de klantenservice te bellen.
Inmiddels heb ik ontdekt dat de storing bij ALLE bewoners van ons complex gaande is! Ziggo geprobeerd te bellen. 25 minuten aan de lijn, tot 22.05 uur, zonder dat ik ook maar iemand te spreken krijg en gek wordt van de harde schelle muziek door de telefoonhoorn! Moedeloos wordt je ervan. En zolangzamerhand witheet van machteloze woede!

Op mijn laatse mail dat IEDEREEN in ons complex dezelfde storing ervaart krijg ik als reactie dat de radiozenderindeling onlangs is veranderd! Als dit zo is, dan heeft Ziggo niet de moeite genomen haar klanten hieromtrent te informeren!

Morgen zal ik checken of er inderdaad sprake is van een gewijzigde radiozenderindeling.

Wordt vervolgt . . . . Angry
 
Midas
Toch nu maar even gekeken op de Ziggo-site.

Het antwoord van de klantenservice blijkt niet juist te zijn. Er is GEEN sprake van een onlangs gewijzigde radiozenderindeling!

Ik geef het op. Daar maar radio luisteren via de PC!

Ik word met zoveel domheid en incompetentie geconfronteerd dat ik de moed opgeef. Ik kom werkelijk geen stap verder en het gaat ten koste van mijn humeur, ook heb ik van de ergernis zware hoofdpijn gekregen en het kost me ook nog telefoonkosten.

Kennelijk hecht Ziggo geen enkele waarde aan tevreden klanten! Angry
Gewijzigd door Midas op 04-07-2008 22:32
 
Zippo
Bedankt voor je updates. Vul linksonder het formulier van coax.nl in. Dat is de kabelbelangenvereniging en kan rechtstreeks met Ziggo communiceren. Vooral als een heel complex er last van heeft moet er snel ingegrepen worden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Midas
Mijn ervaring met Ziggo aan Coax doorgegeven. Overigens moet ik eraan toevoegen dat de radiofrequentiestoring niet op de Ziggo-site staat vermeld.
Als gepensioneerd IT-er heb ik een bescheiden klantenkring opgebouwd van meestal ouderen die ik help met installeren, onderhoud, beveiliging van hun pc etc. Ook in Den Haag maakte ik mee dat de internetverbinding was verdwenen, de tv het niet meer deed en de telefoonaansluiting ook niet. Zoeken, zoeken, en geen enkele informatie op de Ziggo site! Gelukkig heb ik, behalve tv- en radio geen andere abonnementen bij Ziggo!
En ondanks dat er niets op de site wordt vermeld blijken er toch werkzaamheden aan de kabel gaande te zijn.
Ik vermoed dat dit in Zoetermeer in mijn postcodegebied ook het geval is!
Immers: donderdag alle radiozenders van slag, vrijdag overdag, alleen nog maar ruis op vrijwel alle radiofrequenties en vrijdagavond weer de foutieve radiozenderindeling met een slecht dof geluid!

Het gekke is dat als je Ziggo belt er gewag wordt gemaakt van een televisiestoring in het postcodegebied. Hier is echter geen sprake van.
Dit staat overigens ook niet op de Ziggo-site vermeld! Kortom een puinhoop!

Het is overigens intriest dat Ziggo zich niet realiseert dat de klantenservice het visitekaartje dient te zijn (allereerste contact van de klant met het bedrijf). Als dit slecht is (en dat is het) dat vindt dat zijn weerslag op de mening van de klant over dit bedrijf in zijn totaliteit!
De klantenservice lijkt echter eerder bedoeld om de klant te zieken dan om te helpen. Ik ervaar verregaande incompetentie, ongeïnteresseerdheid, klantonvriendelijkheid en gebrek aan daadkracht.

M.i. blijft Ziggo ernstig in gebreke: wel het abonnementsgeld innen maar er (vrijwel) niets tegenover stellen.Angry
Gewijzigd door Midas op 05-07-2008 08:52
 
Zippo

Quote

MidasHet gekke is dat als je Ziggo belt er gewag wordt gemaakt van een televisiestoring in het postcodegebied. Hier is echter geen sprake van.
Dit staat overigens ook niet op de Ziggo-site vermeld! Kortom een puinhoop!


Daarom is het goed dat iedereen zijn storingen hier op het forum zet om het met een omweg inzichtelijk te maken.


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Midas
Vanavond mocht ik deze e-mail van Ziggo ontvangen nadat ik vanmorgen gevraagd had om een serieuze reactie.

Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC2716 - Klacht - Televisie - Storing: Verbinding en ontvangst".

Deze storing is bij ons bekend, wij werken inmiddels aan een oplossing ervoor.

Wij hopen met vanavond de radio storing opgelost te hebben.

Onze excuses hiervoor.

Ben zeer benieuwd. De eerste klantenservicemedewerker met een normaal antwoord!

Om 21.15 uur gecheckt of de storing voorbij is. Dit is het geval!

Wellicht is ook de bemoeienis van Coax.nl die ervoor heeft zorggedragen dat mijn klacht uiteindelijk toch serieus werd genomen.
Gewijzigd door Midas op 05-07-2008 22:51
 
Jovel
Het lijkt erop dat de storing inderdaad voor bij is.
 
Midas
Vanaf het begin van deze novembermaand storingen op de radio in mijn postcode gebied. Kink Radio i.p.v. mijn favoriete zender Classic FM. Er komt maar geen einde aan. Al maanden is deze ellende bezig! Ook vandaag wee: vanaf ca 16.00 uur weer pest herrie van Kink FM. Weer alle zenders door elkaar. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n stupide zooitje als bij Ziggo meegemaakt. En public verbeteringen aankondigen die er helemaal NIET komen ! Bah!

Ik wil mijn Classic FM terug.
Gewijzigd door Midas op 05-11-2008 16:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radiozenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie