obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Cisco 8485DVB PVR
tonvdlaar
Ben in het bezit van bovenstaande PVR met video-on-Demand ontvanger en sinds vandaag krijg ik met geen mogelijkheid interactieve TV opgestart. Hij start op tot het moment dat je moet wachten dat het programma uitgezonden wordt. Zijn hier meer problemen bekend?

Hoor graag groeten Ton
 
Frens
Je gaat via menu naar "instellingen" en kiest uit de lijst mogelikheden voor "interactieve tv opnieuw laden" of zoiets. Even geduld tot onderin je beeld een (langzaam opschuivende) blauwe balk is verschenen, op OK drukken en 2e balk afwachten. Weer op OK drukken en als het goed is, doet alles het dan weer. Ik moet dit bij mijn Cisco om de ca. 4 maanden uitvoeren, zeker als ik de dienst een tijd niet gebruikt heb.
Succes!
Groet,
Frens
 
tonvdlaar
Heb dat al geprobeert, heb het idee dat mijn ontvanger stuk is! Zal nog wel eens een keer kijken met een ander kaartje van @home. Bedankt alvast voor de moeite.
Groeten Ton
 
Biozig
Hallo Ton v.d. Laar,

Ik heb precies dezeldfde problemen.
Het heeft tot voor kort prima gewerkt maar ook na opnieuw opstarten en fabrieks instellingen opnieuw laden etc. het heeft geen nut.
Ik kan naar video on demand ik kan een film kiezen maar vervolgens nadat je de keuze hebt gemaakt kun je wachten tot de film begint en die begint dus nooit hezelfde geldt voor uitzending gemist.
 
tonvdlaar
Hoi Biozig,

Ik heb deze storing bij Ziggo aangemeld en zou volgens de medewerker doorgemeld worden. Heb jij trouwens ook dat het display de tijd in beeld geeft en dat je gewoon je zenders kan verzetten. Ik dacht dat mijn digitale ontvanger stuk was! (zou trouwens wel vreemd zijn is pas ruim 2 maanden oud.
 
Biozig
Hoi Ton,
Nee gelukkig heb ik verder geen problemen, maar het is natuurlijk wel jammer dat je investeert in een dure interactieve ontvanger en dat je er dan hetzelfde mee kunt als een gewone digitale ontvanger (behalve de opname mogelijkheid wat echt heel fijn is)
Ik hoop dat er zich nog mensen melden die een oplossing weten voor ons probleem of weten wat nou precies de oorzaak is.
 
kobus1960
Ik leg dit probleem even bij Ziggo Webcare, lijkt me handig met meerdere
vergelijkbare gevallen. Dan kan er iets structureels aan de hand zijn.
 
tonvdlaar
Hallo Kobus1960,

Zoals ik boven al schreef heb ik deze "storing"aal aangemeld bij Ziggo, de medewerker zou deze als storing aanmelden omdat er meerdere personen dezelfde melding hebben. Tot op heden staat er geen storingsmelding weergegeven op de website van Ziggo. Verder krijg ik in het display van mijn ontvanger wanneer ik op een kanaal zit de melding van de tijd in beeld ipv de zender, erg vreemd. Volgens de medewerker van Ziggo zou het waarschijnlijk een update moeten komen van de firmware, wij wachten af! Groeten Ton
 
kobus1960
Wij bewandelen een wat andere weg, wie weet helpt dat beter.
 
tonvdlaar
Zeker, denk dat hier ook meer ervaring zit. Wacht wel af. gr. Ton
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Cisco 8485DVB PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie