obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
webmail inbox 100 mb kan ik webmail uitschakelen?
Minke Jansen
Sinds februari van dit jaar heb ik alles in 1 plus van ziggo.
Nu gebruik ik altijd outlook 2010 voor mijn mailtjes, dit ging en gaat eigenlijk altijd goed, maar voor 2 weken terug kreeg ik geen mailtjes meer binnen, men kreeg de melding dat de mailbox vol zat.
De inbox en verzonden mails leeg gemaakt, maar het probleem bleef.
Nu blijkt dat ik in mijn webmail, die ik eigenlijk nooit gebruik mijn inbox vol zat, alle mails die ik krijg komen dubbel binnen, en 100 mb is zo vol.
Mijn vraag is kun je die webmail uitzetten? Ik gebruik deze nooit en ik vind het niet fijn om elke 1-2 weken die mailbox te moeten legen.
Voorheen heb ik dit nooit gehad, wie kan mij helpen???
 
kobus1960
Ik vermoed dat je in outlook de instellingen zo moet zetten dat
er geen kopietjes van je mail op de server blijven staan. Dan ben
je van dat probleem af. Dat kan je uitvinken bij serverinstellingen.
 
Minke Jansen
Kobus 1960 HARTELIJK DANK!

het is mij gelukt, heb nog even op internet moeten zoeken maar vond dit:

Instellen van een kopie bewaren op server binnen Outlook 2007/2010
Artikelnummer: 204 | Waardering: 5/5 van de 2 stemmen | Voor het laatst aangepast: Wed, Apr 27, 2011 12:20 PM
Binnen Outlook is het mogelijk om een kopie op de server achter te laten. Als u ervoor kiest om een kopie op de server achter te laten op de server zal het bericht via https://webmail.argewebhosting.nl/ de e-mailberichten van uw account bekijken. Let er wel op als u deze optie gebruikt dat het mogelijk is dat uw e-mail account vol loopt. Om deze instelling in te stellen binnen Outlook dient u de volgende stappen te volgen:

Stap 1
- Open Outlook en kies voor ’Extra --> Accountinstellingen’.
- Mocht u gebruik maken van Outlook 2010 dan kiest u voor ’Bestand --> Accountinstellingen’

Stap 2
In het overzicht van uw e-mailaccount onder het tabblad ’Algemeen’ klikt u dubbel op uw account

Stap 3
Klik vervolgens op "Meer instellingen"

Stap 4
U opent het tabblad "geavanceerd"

Stap 5
Onderaan in het scherm kunt u een vinkje plaatsen bij ’Een kopie van berichten op de server achterlaten’. Onder deze optie kunt u ook instellen na hoeveel dagen u een bericht van de server kan verwijderen. Als u deze optie inschakelt hoeft u niet via de webmail de berichten te verwijderen. Dit wordt via deze optie automatisch gedaan. Wel is het alsnog mogelijk dat uw account vol loopt.

U klikt op "OK" en daarna op "Volgende" -> "Voltooien".

Dus fijn dat het nu goed is.Wink
 
kobus1960
Graag gedaan, dank voor de feedback, topic hierbij
gesloten. Gelijk sticky gemaakt voor andere lezers. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail inbox 100 mb kan ik webmail uitschakelen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
pdf printen in webmail Instellingen software : 3 14-12-2018
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing : 18 07-11-2015
webmail nwe software - conversatie-view? Klacht over Ziggo : 10 22-03-2015
webmail Algemeen : 11 07-03-2013
ziggo webmail Algemeen : 4 13-10-2012
Advertentie