obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing dig tv
van aalst
Bericht via meldingsformulier van COAX

Beste COAX,



onderstaand bericht al 2 maal aangeboden bij Ziggo:



Graag had ik dat u nu eens goed en degelijk actie onderneemt omtrent de

ontvangst/verbinding van digitale tv op mijn adres. Na een bezoek van

een monteur en het vervangen van 3 buitenkabels, nieuwe binnenkabel,

inmiddels de derde decoder, een nieuwe contactdoos met splitser, blijft

het signaal onregelmatig wegvallen, beelden bevriezen, niet synchroon

lopen van beeld en geluid en zelfs het display van de decoder valt

onregelmatig uit, lijkt het mij dat het toch ergens moet zitten in uw

aanbiedingssignaal.



Vandaag 04-07-2008 weer bezoek gehad van een monteur,

meten meten meten.....alles werkt prima ??? monteur had zijn hielen nog niet gelicht of jawel zenders vallen weg, geblokte beelden enz.



wederom contact gezocht met Ziggo maar ze konden geen nieuwe storing aanmelden omdat de oude melding nog niet was afgemeld.





wordt hier moe van..en ik weet het ook niet meer HELP HELP ShockShockShock
Gewijzigd door van aalst op 16-07-2008 22:54
 
van aalst
Sinds gisteren, 07-07-2008, heeft Ziggo telefonisch contact met mij gehad. Men was zeer vriendelijk en behulpzaam, en zelfs een stappenplan uitgezet om aan mijn storingsmeldingen een eind te maken.Elke keer volgt er een feedback na enkele dagen, net zolang tot alles verholpen is.

Er is nog hoop.............FrownFrown
Gewijzigd door van aalst op 08-07-2008 21:33
 
van aalst

Quote

van aalst schreef:
Sinds gisteren, 07-07-2008, heeft Ziggo telefonisch contact met mij gehad. Men was zeer vriendelijk en behulpzaam, en zelfs een stappenplan uitgezet om aan mijn storingsmeldingen een eind te maken.Elke keer volgt er een feedback na enkele dagen, net zolang tot alles verholpen is.

Er is nog hoop.............FrownFrown


De afspraak was dat eerst de smartcard werd vervangen en die zou uiterlijk 10 -07 bij me in de bus liggen......
Nou mooi niet, en dat heb ik ook die persoon van Ziggo verteld toen hij terugbelde.
Hij was NIET blij.......
14-07 belt hij terug...............wordt vervolgd
 
van aalst
Vevolg.............

gisteren 15-07 een nieuwe smartcard ontvangen.....geen verandering.
vandaag 16-07 weer een nieuwe smartcard ontvangen ( hoezo werkt men daar langs elkaar heen) ....iets is er veranderd...had heeeeeeel even BBC 1 en 2 en ZDF met knetterend geluid maar na 'n paar minuten weg beeld en geluid.
Ga maar weer wachten totdat die meneer van ZIGGO weer terugbeld.
Ga nu voor een andere decoder.
Wie weet helpt dat.......

wordt vervolgd..SmileSmile
 
van aalst
Het vervolg,.....

Afgelopen vrijdag 18 juli probeerde ik maar weer eens of we BBC1, BBC2 en ZDF konden ontvangen.
Wat schets mijn verbazing JAWEL ZE DOEN HET net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??

Trouwens die meneer van ZIGGO heeft nog niet gebeld, misschien wel op vakantie.

wordt toch vervolgd.....WinkWink
Gewijzigd door van aalst op 20-07-2008 19:12
 
van aalst

Quote

tja schreef:

Quote

van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.
 
van aalst
Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren![/quote]

Hoi,
Een medeforum lid heeft geen nieuwe smartcard maar toch alle zenders, dus de truc van "Nieuwe card - 2 weken gratis kijken" gaat hier niet door.
Overigens valt toch regelmatig BBC 1 en 2 weg of blokkerig beeld met schokkend geluid dus klopt er gewoon iets niet, maar wat.......????Frown

Gewijzigd door van aalst op 22-07-2008 22:31
 
docbrown

Quote

van aalst schreef:

Quote

tja schreef:

Quote

van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.


Abonnementen zijn gekoppeld aan het smartcardnummer dus vergeet niet de aanmeldkaart in te sturen of de klantenservice te bellen om een nieuwe order in te voeren met de gewenste pakketkeuze. Anders krijg je na 2 weken een fijne E19 preview periode verlopen melding. Frown
Gewijzigd door docbrown op 26-07-2008 19:51
 
van aalst

Quote

docbrown schreef:

Quote

van aalst schreef:

Quote

tja schreef:

Quote

van aalst schreef:net als de rest van het digitale aanbod ( Film 1-Sport1 enz.) oftewel geen 1 kanaal gecodeerd.

Nu maar hopen dat ZIGGO dit niet leest..........
Zou dit een goedmakertje zijn ??


Op een nieuwe kaart heb je altijd twee weken alle zenders ongecodeerd, dus dat klopt gewoon.

Vergeet niet je nieuwe kaart te laten registreren, en je oude te laten deactiveren!


De kaart is op verzoek van Ziggo gestuurd....dus neem ik aan dat deze al geregistreerd is, andere kaarten doen het al niet meer.
Deze kaart zat in een gewone envelop zonder verdere instructies.


Abonnementen zijn gekoppeld aan het smartcardnummer dus vergeet niet de aanmeldkaart in te sturen of de klantenservice te bellen om een nieuwe order in te voeren met de gewenste pakketkeuze. Anders krijg je na 2 weken een fijne E19 preview periode verlopen melding. Frown


Hoi,

je had gelijkGrinGrin na 2 weken alleen maar Nederland 1, de rest pleiten.
Wat blijkt nu, Nederland 1 als rampenzender dienst doet, dus mag die niet gecodeerd worden.
Maar het lag niet aan de smartcard. Ik heb nu een andere decoder gekregen (Humax) en wat een wonder .......alle zenders zijn weer normaal te bekijken.
Kijken hoelang het duurt.....CoolCool
 
ArChie

Quote

Wat blijkt nu, Nederland 1 als rampenzender dienst doet, dus mag die niet gecodeerd worden.

Het is gewoon willekeur bij Ziggo welke kanalen er eventueel ongecodeerd zijn. Bij Ziggo/@Home is dat onder andere Nederland 1, maar bij Ziggo/Casema en/of Ziggo/Multikabel is Nederland 1 weldegelijk gecodeerd en zijn er weer een paar andere kanalen ongecodeerd. De digitale variant van Nederland 1 is dus niet officieel bestempeld als rampenzender anders zou dat kanaal wel bij alle kabelbedrijven in Nederland ongecodeerd zijn. Daarvoor is eventueel de analoge Nederland 1 beschikbaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing dig tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie