obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Signaalstoring bij Ziggo
psxvince
Al een maand storing met internet en telefonie.
Wegvallende verbinding, trage download & geen telefoon meer.
Postcode gebied 9617.
Melding van deze storing op Ziggo site is nu enkele dagen maar bestaat al bijna een maand.
Heb zelf een aantal keren met de helpdesk gesproken maar zeiden dat het niet aan hun lag en modem gewoon online is.
Ziggo geeft gewoon klant de schuld, terwijl hier bijna de hele buurt geen werkend internet & telefoon heeft.
Moest zelf met mobiel naar Ziggo bellen omdat deze er uit lag.
Waardeloze service bij Ziggo en absoluut geen kennis van netwerken.(helpdesk)
Denk er nu over om over te stappen naar adsl Kpn.
In de tijd dat we hier Kpn hadden is deze nog nooit offline geweest en telefoon werkt altijd.
Dan maar trager verbinding die wel werkt.

Bericht Ziggo:
Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet of slecht beschikbaar.
Hierdoor heb je mogelijk tijdelijk een langzame of niet werkende internetverbinding en een slecht, krakend of wegvallend geluid tijdens het telefoneren.
Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer de storing verholpen zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.
 
rietzoom
9606 hier ook last time outs inn game je kan geen spel meer spelen of de verbinding is helemaal weg 2 x contact gehad gemeten en het lag aan ziggo maar maand later is het nog zo ze weten van het probleem maar wat doen ze er aan ????
speel veel online in alle uithoeken van de wered is de verbinding goed tot redelijk maar bij mij slecht ze lachen zich rot de gamers in de wereld om mijn provider
slechte reclame
 
psxvince

Quote

rietzoom schreef:

9606 hier ook last time outs inn game je kan geen spel meer spelen of de verbinding is helemaal weg 2 x contact gehad gemeten en het lag aan ziggo maar maand later is het nog zo ze weten van het probleem maar wat doen ze er aan ????
speel veel online in alle uithoeken van de wered is de verbinding goed tot redelijk maar bij mij slecht ze lachen zich rot de gamers in de wereld om mijn provider
slechte reclame


Idd, kan je geen online spel meer fatsoenlijk spelen en het ergste vind ik dat je telefoon het regelmatig niet doet.
En Ziggo maar zeggen u modem was niet offline.
Heb de laatste week nu al 3 verschillende ip's, daarvoor minstens een half jaar zelfde ip gehad.
Hoezo niet offline.
 
kobus1960
Probeer eens wat wij al tijden doen, zet een tijdschakelaar voor het modem
en laat dat ding elke nacht even een half uurtje uit. Dat geeft leuke
resultaten in stabiliteit.
 
psxvince

Quote

kobus1960 schreef:

Probeer eens wat wij al tijden doen, zet een tijdschakelaar voor het modem
en laat dat ding elke nacht even een half uurtje uit. Dat geeft leuke
resultaten in stabiliteit.


Heeft niks met het modem te maken, wanneer die online is.
1618849718
Verbinding is goed wanneer die online is.
Het is puur de interrupts die wij krijgen en wegvallen van de verbinding.
Ligt puur bij Ziggo met signaal storing.
Btw telefoon is nog steeds bagger met wegvallende gesprekken.
Als dit nog een week zo aanhoud stap ik over op Adsl, dan maar minder snel maar wel stabiel.
 
kobus1960
Ook prima, succes met de overstap.
 
psxvince
Ziggo: langdurige internetstoring in Hoogezand-Sappemeer verholpen

Door Dimitri Reijerman, woensdag 30 november 2011 19:49
Submitter: agoNITE, views: 14.578

Ziggo stelt dat het een langdurige storing op zijn kabelnetwerk in Hoogezand-Sappemeer woensdag heeft weten te verhelpen. Abonnees uit de plaats klaagden de laatste weken over uitvallende of haperende internetverbindingen.

Onder andere op de fora ziggo.gebruikers.eu en Tros Radar kwamen klachten binnen over de internetdienstverlening van het kabelbedrijf. Verbindingen zouden tijdelijk uitvallen of zeer traag zijn terwijl er ook problemen zouden zijn met de vaste telefoniediensten en een haperende interactieve televisiedienst. Vanuit de klantenservice kwamen verschillende meldingen over de oorzaak, zo schrijven boze klanten.

Gradus Vos, woordvoerder van Ziggo, laat aan Tweakers.net weten dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn. Dinsdagnacht zijn een aantal wijkversterkers in Hoogezand-Sappemeer vervangen. Deze onderdelen zouden niet goed hebben gewerkt waardoor er teveel fouten in het signaal ontstonden. Deze zogenaamde e3- en e4-fouten konden door de error correction niet meer worden ondervangen.

Volgens Vos duurde het verhelpen van de storing relatief lang omdat het moeilijk was het precieze probleempunt te vinden; niet alleen zouden de verbindingsproblemen op willekeurige momenten plaatsvinden, ook de duur van de verstoringen was volgens Ziggo zeer wisselend. Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken. Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen. Per individueel geval belooft het kabelbedrijf te kijken of het al dan niet zal overgaan tot een vergoeding.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/78459/zigg...olpen.html

Grappig wanneer je al die reactie leest, want het is inderdaad nog steeds niet gefixt.
 
Rr
Het probleem is nog steeds niet verholpen. Ik heb het probleem al drie weken geleden aangegeven maar op dat moment geloofde Ziggo nog niet dat het aan hun lag. Eerst kreeg ik een callcenter medewerker aan de telefoon die mij 20 keer vertelde dat het aan onze router lag. Desondanks dat ik het had getest met een andere router en het nog steeds dezelfde problemen gaf. Verder heb ik in hetzelfde gesprek aangegeven dat mijn buren in de naaste omgeving ook dezelfde problemen hadden. Ik heb dit tevens nog getest met mijn eigen laptop. Het meest belachelijk was nog wel dat de telefoonverbinding tijdens het gesprek meerdere keren wegviel en dat het nog steeds volgens de callcenter medewerker aan onze router lag. Daarnaast ben ik als netwerkbeheerder afgestudeerd en toch wordt mijn kennis en expertise in twijfel getrokken door de callcenter medewerkers van Ziggo die als enige houvast een simpel stroomdiagram of iets dergelijks hebben.

Hieronder een afbeelding die ik heb gemaakt op 15 november 2011 van mijn internetverbinding.

http://imageshack.us/photo/my-images/...er2011.png

En hier een afbeelding die ik vandaag heb gemaakt (1 december 2011) van mijn internetverbinding.

http://imageshack.us/photo/my-images/...connec.png

Ik heb logs vanaf 15 november 2011 tot aan 1 december 2011 tot dusver verzameld. Daarnaast kan ik indien nodig ook nog de logs van me router posten.

Verder staat op hun eigen website nog steeds aangegeven dat de storing lopend is.

status: lopend
begin: 21-11-2011, 09:51
duur: langer dan 24 uur

Verder ben ik benieuwd naar de eventuele compensatie van de schade die ik heb opgelopen in de tussentijd. Dus dat wordt sowieso nog meer telefoongesprekken voeren met incompetente medewerkers om een verzoek in te dienen. Ben ondertussen vaste klant geworden van de Ziggo helpdesk. Dat is niet iets om trots op te zijn, Ziggo!! Teruggaan naar ADSL van XS4ALL is op dit moment wel zeer aantrekkelijk geworden.

//R
Gewijzigd door Rr op 01-12-2011 17:14
 
rietzoom
aub draai die knop anderkant op nu is het zo erg { grapje}

ziggo jullie zitten goed alleen nu is het veeeeeeel erger elke 10 min een time out skype valt uit 1 min dan is alles er weer
niet te gamen

moderator ask me me a link from ziggo i v m modemtaping goeie reclame voor ziggo


je kan hier voor in de game verwijderd worden dus gamers maak even een kopie voor bewijs dat het aan ziggo ligt



ing lookout nr 67 combatarms eu en 359 ca noord amerika / eu

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 01 2011 23:49:41:
2hrkdqc elke tien min een time out
zet het programa nu op 24 uur

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 02 2011 08:24:20:
hmmm het lijkt dat ze het gemaakt hebben vanacht
ik hoop het
Gewijzigd door rietzoom op 02-12-2011 08:24
 
psxvince
Telefonie, Internet
Signaalstoring bij Ziggo
De eerder gemelde storing op internet en telefonie in je postcode gebied is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

Ondervind je nu nog steeds problemen met je internet of telefoonverbinding?
Tess helpt je verder.
status: opgelost
begin: 21-11-2011, 09:52
einde: 02-12-2011, 09:51

Hopelijk, vanavond ff uittesten met gamen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaalstoring bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie