obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
VPN Client user/password aanleggen op EVW320B
dickdelete
Hallo,

Weet iemand hoe ik een VPN Client (Simpel username en password) kan aanmaken op de UBEE EVW320B.

Bedoeling is om van buitenaf (wan) in te kunnen loggen op het lokale netwerk (VPN, User / Pass) waardoor ik een interne (lan) gebruiker ben (192.168.....)

Dat was op mijn voormalige Vigor een makkie, maar ik kan 't op de ubee niet zomaar terugvinden.

Dank alvast, 'k hoor jullie graag,
Met groet,
Dick
 
Monteur_kees

Quote

dickdelete schreef:

Hallo,

Weet iemand hoe ik een VPN Client (Simpel username en password) kan aanmaken op de UBEE EVW320B.

Bedoeling is om van buitenaf (wan) in te kunnen loggen op het lokale netwerk (VPN, User / Pass) waardoor ik een interne (lan) gebruiker ben (192.168.....)

Dat was op mijn voormalige Vigor een makkie, maar ik kan 't op de ubee niet zomaar terugvinden.

Dank alvast, 'k hoor jullie graag,
Met groet,
Dick



wellicht in onderstaand terug te lezen hoe een vpn verbinding instellen

https://static.ziggo.nl/images/201104...-15225.PDF
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
dickdelete
Nope, Staat NIET in de handleiding... Angry
 
kobus1960
Zet ff in het tabblad firewall alles uit, behalve firewall zelf.
De hele rij dus. Dan zou het moeten werken.
 
dickdelete
Beste Kobus,

Wil ik best doen, maar waar/hoe leg je allereerst een VPN username en password aan? Staat nergens in de handleiding.

Dank alvast voor je reply,
Groet,
Dick
 
kobus1960
Bladzijde 61 van de handleiding die Piotje gaf.
Staat toch echt hoe je VPN tunneling toepast.
Bovendien, als je inlogt in de Ubee zie je in de blauwe balk
aan de bovenzijde, Firewall en VPN staan, klik en je ziet het.
 
dickdelete
Okay, toppie, ik ga d'r studie van maken, maar 't ziet er bijzonder ingewikkeld uit in vergelijking met de vigor
 
kobus1960
De interface van de Ubee is niet de makkelijkste, maar komt wel op
hetzelfde neer. Even goed kijken dan zie je dat het meeste hetzelfde is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Client user/password aanleggen op EVW320B', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax dongle verbind niet met Ubee EVW320B Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 30-08-2015
Ziggo, Ubee EVW320B en Playstation 4 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 14-10-2014
EVW320B Firmware 9.9.5010 met HotSpot functionaliteit Firmware : 15 02-08-2014
Firewall Ubee EVW320B Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 10-11-2013
Ubee EVW320B: Wifi aanzetten maar tabblad wireless ontbreekt. Firmware : 4 21-10-2013
Advertentie