obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Onterechte factuur en de associale behandeling van de klantenservice
gerbia
Ik heb nu voor de 3e maand een foute factuur van Ziggo gekregen.We hebben hierover gebeld en gemaild. Telkens wordt gezegd dat we premium films(erotiek) hebben binnen gehaald. We weten de code niet eens om die films binnen te halen. We hebben nu een paar keer gebeld, eerst werd het allemaal afgewezen en werd er gezegd dat 1 van ons deze films gewoon binnen heeft gehaald. Toen belde mij vriend nog een keer en werden we eindelijk eens terug gebeld door iemand van de technische dienst, hij zei dat dit waarschijnlijk een fout van Ziggo was en dat we al het geld terug zouden krijgen. Ook heeft hij de decoder terug zetten naar de fabrieksinstelling.
We dachten dat het nu allemaal netjes was opgelost.
Helaas kwam er weer een onterechte factuur. Mijn vriend weer gebeld, nu ineens was het weer onze fout en we kregen ons geld niet terug. Er werd zelfs beweerd dat onze dochter van 2 dit waarschijnlijk deed en we moesten een kinderslot op de ontvanger zetten.
Nou sorry hoor maar wij weten de code niet eens en onze dochter van 2 zeker wel. En die gaat zeker ´s nachts tussen half 4 en 4 uur over het traphek heen naar beneden om dan om de 2 minuten diverse pornofilms binnen te halen??????? En ook ´s morgens om half 9 en ´s middags om 12 uur terwijl wij dan gewoon bij haar in de kamer zijn of helemaal niet thuis zijn.
Ik heb nu het bedrag laten storneren bij de bank, maar wat kan ik verder nog doen om mijn geld terug te krijgen en van deze ellende verlost te zijn?
 
kobus1960
Enige wat wij nu kunnen doen is je op een andere manier in contact
brengen met mensen van Ziggo, dat ga ik nu doen. Je zal worden
verzocht (in een antwoord in dit topic!!) je gegevens PB naar een Crew
lid van Ziggo te sturen. Succes!
 
Undertaker
Beste Gerbia,

Wat een rare manier van doen, ben ik niet gewend van Ziggo.
Ik ga dit meteen doorsturen naar Ziggo Webcare team, zoals hierboven vermeld zal er waarschijnlijk privé om je klantnummer, postcode en huisnummer gevraagd worden, graag deze doorgeven en dan zal er gekeken worden wat nou hiervan de oorzaak is.
Zou ook best wel eens een extra geactiveerde smartcard kunnen zijn op je abonnement. ( een suggestie )

Edit 1: Ik heb hierbij het webcare team van dit topic op de hoogte gebracht, 1 van hen zullen nu privé contact met u opnemen.
Gewijzigd door Undertaker op 08-12-2011 11:09
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.


Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3


[color=#0066
 
Poupou
@gerbia,

Heb je misschien meerdere smartcards onder je klantnummer geregistreerd en eentje uitgeleend aan iemand anders?

Kijk anders eens op je factuur online. Bij Digitale televisie zie je dan ook Bestellingen staan. Als je hier op klikt zie je datum, tijdstip en op welke smartcard de bestellingen van de erotische films zijn gedaan. Dit zou meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
 
gerbia
Daar heb ik al gekeken want zo kwam ik er ook achter wat er al 3 maanden speelt.

Nee we hebben 1 smartcard en wij zullen dat niet uitlenen aan iemand anders.
Alle films staan inderdaad bij bestellingen. En we hebben de smartcard nummer al gecontroleerd en die nummers komen overeen met elkaar. Dus dit brengt niet meer duidelijkheid.
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo gerbia,

Wat een vervelende situatie. Zou je mijn via een PB je klantgegevens willen toesturen zodat ik kan kijken wat er precies aan de hand is.

Alvast bedankt,
Ziggo Alex webteam
Ziggo WebCare
 
Plasma
Ik heb precies hetzelfde probleem. In 1 jaar heeft het mu nu bijna 300 euro gekost. Nu heb ik mijn smartcard kapot gemaakt, een nieuwe aangevraagd en een pin code erop gezet. Triest is dat we niet geloofd worden. De tijdtippen zijn bij mij ook rond 4, 9 en 14. Iedere x een film voor 2 à 3 minuten. Overdag ben ik aan het werk. Ik gebruik dat hele on demand niet een. Eerst zag ik het ook niet, lang leve automatische incasso. Tot er 1 een maand 13 films in rekening zijn gebracht. Rechtsbijstand kan niks doen. Ben verwezen naar geschillencie. Ik ga er zeker meer werk van maken. Wil graag een ieder oproepen om zich te melden met dezelfde problemen. Misschien kunnen we gezamelijk iets doen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onterechte factuur en de associale behandeling van de klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
onbekende 0900 nummers op factuur Ziggo Gebruikers Groep : 40 02-09-2013
Klantenservice helpt niet, laatste poging Klacht over Ziggo : 5 27-03-2013
Klacht klantenservice ziggo Algemeen : 2 23-02-2013
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics Ziggo nieuws : 4 11-07-2012
Kapotte modem en slechte behandeling Klacht over Ziggo : 30 22-05-2012