obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Verbindingsprobleem in huis
nicoho
het volgende heb ik reeds gedaan:
- Zelf de DNS servers ingesteld. (maar weer teruggezet)
- andere kanalen
- zonder extra router.
- met een Sweex router getest
- met een Linksys router getest
- en nu tenslotte mijn EPC 3925 in modemstatus laten zetten
en nog steeds valt om de haverklap het internet uit.de netwerkverbinding blijft in tact.
 
Poupou
Dan toch maar bedraad. Heeft sowieso nooit uitval, storingen of onderhoud van Ziggo niet meegerekend.
 
Hendricusk
Hey,

Ik heb Ziggo allesin1 extra en heb achter mijn ziggo router de Netgear Wndr3700 gehangen.
Deze is supersnel en het wifi is echt fantastisch.
Ik kan er zeker 20 meter van verwijderd zijn en nog steeds 2 streepjes wifi hebben.!
Je kunt een 2.4GHZ en een 5GHZ wifi netwerk opzetten, daarbij een gasten netwerk voor je visite.!
Hij kost nog geen 100 euro incl verzending.!

Het standaard wifi modem van ziggo is gewoon niet sterk genoeg.

succes
Ziggo gebruikers een eigen server thuis? dan denk je waarschijnlijk: wat is mijn ip? check even wat je externe ip adres is via: www.showmyip.nl!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindingsprobleem in huis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huis aansluiting verplaatsen! Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 23-12-2015
Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis Algemene computer en software vragen. : 22 22-05-2014
Setup in huis Algemeen : 7 28-04-2013
Studenten Huis Algemeen : 10 18-05-2011
Advertentie