obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
snelheid
goostrans
nieuwe pc,nieuwe modem2012,nieuwe kabel,en nog haal ik me snelheid niet 120mbits niet maar rond 25mbits. monteur geweest haalt op zyn laptop dik 90mbits,maar rare is ook datik nog een pc en laptop heb die ook rond de 25mbits uitkomen,we hebben alle variaties samen met monteur uitgeprobeert,andere kabels ook maar alleen zyn laptop haalt de snelheid,maar alle 3 onafhankelijk van elkaar halen rond 25mbits,monteur ziggo weet het ook niet dit nog nooit meegemaakt komt nog terug rara weet heeft dit wel eens mee gemaaakt

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 02 2012 19:24:24:
monteur ziggo voor vierde keer geweest en oplossing is geworden een nieuwe modem van ander merk
Gewijzigd door goostrans op 02-01-2012 19:24
 
MaXMhZ
Zou je misschien kunnen vertellen welke modem je had en welke je nu hebt die wel goed functioneerd?
 
goostrans
nu heb ik ubee type evw3200 welke ik had weet ik niet meer sorry
 
MaXMhZ
Dank je voor de vermelding.

De Ubee 3200EVW lijkt snel de standaard te worden voor Ziggo.

Hopelijk blijft alles goed functioneren.

Zo niet, dan zal door het grote percentage gebruikers meer druk op Ziggo staan problemen op te lossen, en dat is goed voor mensen die wel problemen ondervinden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
snelheid Snelheid : 13 02-01-2017
Advertentie