obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Windowsmail kan geen mail ontvangen wel verzenden (Vista)
danniblusanni
Hoi allemaal!

Ik heb deze site net ontdekt Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Ik ben Ziggo gebruiker, Windows Vista en Windows mail. Heb alle instellingen van Windows mail correct staan maar mijn email komt niet binnen. Uitgaand mailen lukt wel!

Heb een tijdje webmail van Ziggo gebruikt omdat mijn laptop bleef crashen bij het gebruik van Windows mail.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn???

Alvast bedankt voor het meedenken!

groetjes Daniella
 
MisterSenseo

Quote

danniblusanni schreef:
Heb alle instellingen van Windows mail correct staan


Dat zeg je nou wel zo mooi,maar blijkbaar klopt er iets niet helemaal.

Inkomende mailserver = pop.ziggo.nl
Uitgaande mailserver = smtp.ziggo.nl

Gebruikersnaam = je gehele emailadres
Wachtwoord = je eigen wachtwoord

SSL op zowel inkomende als uitgaande server uitvinken

Ik hoop dat je hiermee verder komt.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
danniblusanni
Hoi MisterSenseo,

Bedankt voor je snelle reactie! Heb alles al geprobeerd, ook jou voorstel, helaas tot nu toe geen succes. Hieronder de foutmelding die ik krijg:
De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'ZIGGO DANIELLA', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

nadien deze:

Account: 'ZIGGO DANIELLA', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
 
MisterSenseo
Check deze website of deze website eens ?
Misschien dat je er dan wel uit komt.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
danniblusanni
Hoi ! heb het voor elkaar! Had zelf ook gezocht naar de foutmelding via Google, maar had deze info nog niet gevonden.
Had een (blijkbaar) beschadigd bestand in mijn inbox (webmail) staan, na deze verwijderd te hebben kwamen de meeste berichten binnen.
Vervolgens nog een aanpassing gedaan mbt het opslaan van berichten op de server en voila!
Heel erg bedankt voor je goeie tips!!!!!! Grin
 
MisterSenseo
Olé en wéér een tevreden forumlid.......het wordt nog wel eens wat met ons........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
danniblusanni
hahahaha ABSOLUUT!!! GrinGrin
 
MisterSenseo
Ben ik ff blij dat ik geen schoenen draag op het moment anders was ik ernaast gaan lopen whahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windowsmail kan geen mail ontvangen wel verzenden (Vista)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie