obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 2012
Justin23
Is er al iets bekend wat Ziggo in 2012 gaat doen met de snelheid??
Vandaag een intressante aanbieding gekregen van KPN(glasvezel).

Justin23
 
MisterSenseo
Nee er is nog niets bekend over Ziggo,maar dat hoeft ook niet,Ziggo is snel zat aangezien zij wel de beloofde snelheid geven.
Heb je al testresultaten gezien van die enorme snelheid ?
Heb je al gekeken of op jouw postcode 500/500 Mbit beschikbaar is ?
Ga jij maar fijn in op die "prachtige" aanbieding, en dan zie we je graag over een jaar terug bij Ziggo omdat KPN voor de zoveelste maal hun beloftes niet is nagekomen.
Er staat 'TOT" 500 Mbit..............let op mijn woorden,Ziggo is en blijft sneller,KPN roept veel maar maakt niets klaar.
Ze gaan nog eens hun "koninklijke" status kwijtraken met hun wanbeleid.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
Ik heb ook niet gezegd dat ik weg wil bij Ziggo en ik ben ook zeer tevreden met Ziggo.
Mijn vraag is alleen of er al iets bekend is wat Ziggo in 2012 gaat doen m.b.t de snelheid.
Eén van de voordelen van KPN vind ik wel de hoogte van de upload snelheid.
 
MisterSenseo
Ik zou lekker blijven zitten waar je zit,die 500/500 Mbit van KPN staat nog volledig in de kinderschoenen, en wordt ook nog maar in een paar plaatsen geleverd.
Voor €65,- p/mnd krijg je hetzelfde als Alles-in-één Extra van Ziggo met dat verschil dat Ziggo op 120/10 staat en KPN tot 100/100 belooft,hetgeen ze never gaan waarmaken.
Dus laat Ziggo maar lekker wachten met de concurrentie aangaan,de kwaliteit is op vrijwel alle plaatsen in orde te noemen,iets wat KPN nog lang niet kan roepen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
MisterSenseo wat is jou relatie tot Ziggo?
Want ik zit met een vraag waar ik bij de helpdesk geen helder antwoord op krijg.
 
MisterSenseo
Whahahaha ik zat erop te wachten.
Stel je vraag,misschien weet ik er geen antwoord op......
Mijn relatie tot Ziggo is dezelfde als de jouwe,abonnee van Alles-in-één
Ik ben geen haar beter dan jij hoor,ik ben gewoon fanatiek........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
Medio vorig jaar kreeg ik van ziggo bericht dat ze de modems gingen vervangen met draadloze modems.
Vorig jaar Oktober stopte mijn Ziggo Netgear router en hij was niet meer aan de praat te krijgen.
Ik bellen naar Ziggo wanneer ik het draadloze modem ongeveer zou ontvangen.
Helpdesk medewerker vertelde dat er veel nieuwe abonnees waren bij gekomen en dat hierdoor een vertraging was opgelopen m.b.t de levering van de draadloze modems.
Maar ik zou uiterlijk December mijn modem krijgen.
Ik van een vriend een oude netgear 54mbit router geleend omdat ik het zonde vond om een nieuwe a€100 te kopen maar tot op heden nog steeds geen draadloos modem.
Vorige week weer met Ziggo gebeld en kreeg ik te horen dat ze geen datum meer mochten zeggen.
Moet ik nu toch maar een nieuwe router kopen met het risico dat ik hem volgende maand niet meer nodig heb of met die oude router doorgaan die de snelheid niet aan kan.
 
MisterSenseo
Die WiFi modems worden simpelweg niet voldoende geleverd door de fabrikant,dus alleen nieuwe klanten krijgen meteen een WiFi modem.
Je hoeft helemaal niet blij te zijn hoor met een WiFi modem.
Testen van o.a mezelf en een aantal andere beheerders hier hebben aangetoond dat het "oude" Ubee EVM3200 modem vele malen beter werkt met een goeie GB router erachter.
Tip van mij,haal een TP link router,bij Bol.com te koop voor onder de €50,- en je hebt een router die je nooit meer kwijt wilt.......Wink
Vraag het aan Kobus1960,hij heeft hem.Ik zelf heb de Cisco/Linksys WRT320N,naar volle tevredenheid.
Routing is geweldig en je WiFi bereik is vele malen groter dan het WiFi modem van Ziggo.
Ik heb zelf wat ervaring met de Cisco,Kobus1960 heeft ervaring met de Ubee EVW3200 en beiden kunnen ze niet tippen met de Ubee EVM3200 met een goeie GB router erachter.
Daarbij komt........wanneer je een WiFi modem krijgt kun je je huidige router er gewoon achter hangen dus weggegooid geld is het nooit.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
Als ik achter een draadloos modem een draadloze router hang vind ik dit dus weggegooid geld.
Ik gebruik het draadloos alleen binnenhuis met o.a 1 PC ,1 laptop en 2 smartphone's.
 
MisterSenseo
Daar kom je dan dus vanzelf achter wanneer je je WiFi modem hebt en je laptop of smartfoons niet voldoende signaal krijgen van je modem...Pfft
We spreken uit ervaring,koop maar gewoon een losse router,het bespaart je een heleboel hoofdpijn.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Snelheidsverhoging 01-07-2013 Snelheid : 68 30-08-2013
Snelheidsverhoging Algemeen : 17 12-06-2013
Ziggo sociaal jaarverslag 2012 Ziggo nieuws : 2 26-03-2013
Advertentie