obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren
MaXMhZ
Ziggo en XS4ALL zijn door de rechter in Den Haag verplicht om The Pirate Bay te blokkeren voor hun gebruikers:

Uitspraak
 
McBeukie
Waar gaat het heen in dit land..... ach dan gaan we toch naar de piratenbaai.be hahahahahaha
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MaXMhZ
Zat mogelijkheden.
Een van de alternatieve sites die TPB indexeren, gebruik van GoogleDNS en/of OpenDNS, gebruik van een VPN proxy, etc. etc.
 
Black Tiger
Ik blijf het klassejustitie vinden.

Een site die iets fout doet, moet wel door providers geblokkeerd worden.
Zelfde in Amerika, kleine thuisgebruikers moeten tigduizenden betalen aan RIAA of hoe heet dat, als ze een paar liedjes gedownload hebben en daarmee gepakt zijn.

Creditcardmaatschappijen en banken die betailgen blokkeren aan een legitiem bedrijf (wikipedia) worden niet door de rechter verplicht deze discriminerende blokkade op te heffen.

Ik noem dat klassejustitie, en dan vragen de "hoge heren" zich af hoe het toch kan dat het volk het vertrouwen in justitie verliest?
Greetings, Black Tiger
 
MaXMhZ
Ik vraag mij af hoe het tegenwoordig zit met het grondrecht op vrije ontvangst van informatie...

Hopelijk gaan Ziggo en XS4ALL in beroep.
 
Black Tiger
Vrije ontvangst van informatie gaat inderdaad over informatie, niet over data, in dit geval gaat het over dataverkeer dus ik ben bang dat er met vrij verkeer niets te doen is.

Wat wel weer duidelijk is, is dat de rechter weer eens het belang van de commercie prefereert boven het belang van mensen die onschuldig zijn. Maar dat is tegenwoordig ook eerder regel dan uitzondering.Sad
Greetings, Black Tiger
 
MaXMhZ
data=informatie
 
Black Tiger
Data = geen informatie. Data kan informatie bevatten.
Nja, geen informatie.... wel weer als je het bekijkt uit het oogpunt van informatica natuurlijk.

Juridisch kan dat toch een verschil maken. Deels zal dat inderdaad van toepassing zijn op data. Voor een ander deel weer niet
Maar dat zal alleen duidelijk worden in een bodemprocedure. Laat Brein zich daar maar druk over maken.Smile
Greetings, Black Tiger
 
sausje
BREIN is gewoon achterlijk, al sinds het moment met hun reclame over "een auto steel je toch ook niet" (tenminste die was toch van hun zover ik mij herinner?)

Hoe kunnen ze in godsnaam wat wij doen vergelijken met diefstal, diefstal spreekt ervan dat men het ORIGINEEL WEGHAALT, wij downloaden alleen kopieën.. het origineel ligt er nog Smile
 
Black Tiger
Clonen is ook een vorm van diefstal.

Maar Brein heeft een schroef los ja, dat klopt. Ik zag die kwiebus gisteren op TV. Gaf ook nog toe dat downloaden van bepaalde zaken legaal was en dat hij niet de indruk had dat hij gebruikers die downloadden op deze wijze benadeelde.

Dus wel! Maar dat zijn bedrijven, met als Microsoft, RIAA, Buma Stemra, BSA, die zijn er niet voor het volk, alleen voor de grote platenmaatschappijen. En Microsoft voor zichzelf.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie