obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV Portal Humax 5100c werkt niet
Skytiger
Hallo,

Sinds een paar dagen doet onze TV Portal het niet op onze Humax 5100c.
Ik zie alle films, series, gemiste uitzendingen etc in de lijsten staan, maar zodra ik op afspelen klik krijg ik een balk onderin die aangeeft dat de film/serie gestart is, balkje loopt op en tijd loopt verder.

Alleen ik heb zwart beeld.

Soms geeft het systeem aan, bijv. Sisterhood..., niet genoeg bandbreedte.

Ik heb het Ziggo-alles in een Extra pakket.
Weliswaar met std tv pakket.
Maar wij zitten in preview periode.

Kan het zijn dat deze preview periode is afgelopen?
Dit zou dan vreemd zijn want dan zou ik ook televisie-zenders als Film1 en Eredivisie Live niet meer mogen hebben, toch?

Weet iemand waar dit aan ligt?

Ik hoor graag van jullie.

Grtzzzz
 
MisterSenseo
Ik had hetzelfde vanavond,portal afgesloten,weer gestart en toen deed hij het weer.
Als tip kan ik je geven stroom 3 minuutjes eruit,coax eruit,dan stroom en coax erin en dan op zijn gemak laten starten.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Skytiger
Geprobeerd maar geen resultaat.
Na starten, zwart scherm
 
MisterSenseo
Vreemd,maar mij niet verwonderlijk..............Ziggo heeft iets uitgevogeld,alleen werkt het nog niet helemaal perfect.
Je moet gewoon geluk hebben als het feilloos werkt.
Probeer eens de stroom er minimaal een half uur af en ook de coaxkabel.
Een hele nacht is nog beter,vaak helpt het,soms niet helaas.
Soms werkt het ook wel om hem in fabrieksinstellingen te zetten en hem helemaal opnieuw zichzelf te laten installeren.
Check ook je bekabeling eens op corrosie en/of knikjes in de kabels,net voldoende of net niet voldoende signaal kan het probleem ook veroorzaken.
Kijk anders eens op de Ziggo site of er misschien storingen in jouw postcodegebied.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Skytiger

Quote

MisterSenseo schreef:

Vreemd,maar mij niet verwonderlijk..............Ziggo heeft iets uitgevogeld,alleen werkt het nog niet helemaal perfect.
Je moet gewoon geluk hebben als het feilloos werkt.
Probeer eens de stroom er minimaal een half uur af en ook de coaxkabel.
Een hele nacht is nog beter,vaak helpt het,soms niet helaas.
Soms werkt het ook wel om hem in fabrieksinstellingen te zetten en hem helemaal opnieuw zichzelf te laten installeren.
Check ook je bekabeling eens op corrosie en/of knikjes in de kabels,net voldoende of net niet voldoende signaal kan het probleem ook veroorzaken.
Kijk anders eens op de Ziggo site of er misschien storingen in jouw postcodegebied.


Fabrieksinstellingen geprobeerd, nachtje uit, niets lijkt te werken.
Vreemd is wel dat ik zojuist TV Gemist/Film1/Across the line afspeelde dat ik daar wel gewoon beeld en geluid heb.

Waar kan dat nou aan liggen?
Hij speelt af maar toch blijft scherm zwart...

Grtzz

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 13:02:33:
En nu doet ie het weer niet... Sad

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 13:08:35:
Vreemd.
Nu weer wel, maar pas na 14-15 sec. looptijd krijg ik beeld op die film1 Across the line.

Bij Films/TV Extra/ Sisterhood of the travelling pants, The krijg ik de melding:

Afspelen mislukt
niet genoeg bandbreedte

Terwijl ik Alles in 1 Extra heb.

Waar kan dit allemaal aan liggen, moet ik hiervoor Ziggo bellen, met als gevolg dat ik een telefoonmiep aan de lijn krijg en die mij verteld dat ik de boel moet resetten, wat ik allang allemaal gedaan heb...

Wie o wie kan mij helpen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 23 2012 13:11:16:
Nu geeft hij na opstarten de melding: geen VOD stroom

Wat the hell is dat nu weer?
Gewijzigd door Skytiger op 23-01-2012 13:11
 
MisterSenseo
Dit zijn termen die ook mij onbekend zijn.
Stuur een Persoonlijk Bericht ( PB ) naar Ziggo_Webcare_Jelle en leg hem je verhaal beknopt nog eens uit, dan hoop ik voor je dat hij of één van zijn collega's iets meer voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MaXMhZ
VOD = Video On Demand

Met andere woorden de boel zal wel plat liggen, of teveel mensen willen tegelijk die film zien en de server kan het niet aan.

Kijk het nog een tijdje aan.
 
Skytiger

Quote

MaXMhZ schreef:

VOD = Video On Demand

Met andere woorden de boel zal wel plat liggen, of teveel mensen willen tegelijk die film zien en de server kan het niet aan.

Kijk het nog een tijdje aan.


Hmm.
Dit is nu al meer dan 7 dagen...
Wie-o-wie?
 
sappel
gisteren werkte video on demand perfect met de Humax 5100c.
Vanacht een onderhoud gehad van ziggo in mijn postcode gebied.
Jullie raden het al geen VOD meer. Onvoldoende bandbreedte. Al jullie goede tips geprobeerd, fabrieksinstellingen terugzetten gaat mij iets te ver. Lijkt mij hetzelfde optie als zet je Humax even in de koelkast. Het zit gewoon aan de kant van Ziggo.
Als het zo blijft ga ik over op een andere provider. Begin Ziggo een beetje zat te worden.
 
MisterSenseo
Veel succes bij je nieuwe provider dan........Pfft
Je gaat deze problemen ook bij alle andere providers krijgen.
Wat mij betreft heel veel succes........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Portal Humax 5100c werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie