obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
zieko van ziggo
jojobib
Ik ben bijna de wanhoop nabij wat een zooitje bij dit kabel bedrijf .
Dat een bedrijf als ziggo dat zo schreeuwt op het moment dat ze de wereld gaan veranderen met hun bedrijf denk ik dat ze toch eerst maar een de bezem door hun eigen bedrijf moeten halen .Er zitten daar namelijk een hoop klunzen die niet weten wat ze aan het doen zijn .Ze beloven gouden bergen dat het word opgelost maar niets loos Ik heb eerst 3 weken zonder tel. en internet gezeten Na 15 a 20 telefoontjes stuurde ze me eindelijk een nieuw modem dit had ik al aangegeven in het tweede gesprek dat deze defect was maar ondeskundigheid en mis communicatie bij ziggo duurde het allemaal veel te lang.
Ook ben ik al 2 maanden mijn abonnement proberen om te zetten naar een alles in 1 pakket ik heb mij ondertussen al 3 keer aan gemeld en het beloofde telefoontje of e mail van aanmelding komt maar niet .Ik ga nu heel hard nadenken of ik de hele zooi uit huis ga gooien van ZIEKKO en naar een ander overstap .Ik laat het wel weten hoe dit drama met ZIEKKO afloopt ik ga maar weer eens bellen
groet jojobib
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zieko van ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie