obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
sinds 3 dagen geen telefoonverbinding
judy
Ook ben mij precies hetzelfde probleem als bij Steffie. Opeens geen telefoonverbinding meer. Telefoontoestel zelf werkt prima., echter blijft het volledig stil als je een nummer gedraaid (gedrukt) hebt en als andere ziggobellers je proberen te bellen krijgen ze een technische storing melding. Zelf via mijn mobiel krijg ik de bekende tuut-tuut- tuuuuut toon van niet bestaand nummer te horen.

Ik probeer ziggo al te bereiken vanaf di 7 juli 's morgens vanwege het maken van een hernieuwde afspraak voor het brengen van een nieuw stroomkabeltje voor het modem (kabelbreukje) en 's avonds vanwege de stroomstoring. Ik heb inmiddels ongeveer 25 euro verbeld naar een niet telefoonopnemende Ziggo (noemen ze dat klantenservice op 0900-1884???). Iedere keer heb ik een uitgebreid keuzemenu doorlopen, voordat de telefoonverbinding verbroken werd met de mededeling dat de wachttijd langer dan 10 minuten was en ik het later nog maar eens moest proberen.
Woensdagavond werd ik erg (bijna) blij, omdat de verbinding niet verbroken werd. Echter na ongeveer 15 minuten hangen en 19,45 euro prepaid mobiele telefoonkosten armer heb ik zelf maar witheet opgehangen.
Ook op mijn ingevulde en via de mail verzonden storingsformulier heb ik tot nu toe alleen maar een automatische reply gehad dat ze mijn formulier ontvangen hebben.
Voorheen was ik bij multikabel en heb ik eerder wel eens een storing gehad, maar zij waren altijd bereikbaar en bij hen werden eventueel oplosbare problemen snel en vriendelijk verholpen.

En Steffie ter info: ik woon in postcodegebied 2152 = Nieuw-Vennep.
Ik ben benieuwd of bij jouw de storing inmiddels al is opgelost en hoe???

Graag reacties via de mail omdat inmiddels mijn oude mobiel alleen nog trilfunctie heeft en geen belgeluid meer. Dus als iemand voor mij nog een oude goedwerkende nokia 3310 ter overname overheeft houd ik me aanbevolen.

Groet,
Judy
 
judy
Hoi Bas en alle anderen,

Ik heb nog nooit geprobeerd mijn facturen te bekijken via de site, dus ik heb geen idee of het bekijken van facturen bij mij wel lukt. Zal eens kijken.

Sinds gisteravond half 11, dus enige tijd nadat ik het bericht op dit forum en bij coax.nl heb gezet, deed, wonder boven wonder, mijn
telefoon het weer!!SmileGrin

Zou dit bericht, doordat iedereen het kan lezen, dan toch de ziggo gestimuleerd hebben om even te
kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn?? Jammer dat ze dan er niet even een telefoontje aan gewaagd hebben om mij door te geven dat de telefoon het weer doet, al was het maar door hem even over te laten gaan.

Nu kan gelukkig mijn zelfstandig wonende 73 jarige moeder mij weer bereiken (woont aan andere kant van het dorp en belt ook via Ziggo) mocht er iets mis met haar zijn.
 
sellygirl1
hallo...

heb mijzelf net uit frustratie aangemeld....Ben 1 maand lid van Ziggo en al een maand gezeik! We zouden nummer behoud hebben wat na twee weken duidelijk werd dat dit niet het geval was(wel voor 80 euro verhuisberichten met nummer verstuurd) Het zou opgelost worden...na 30 minuten kreeg ik iemand aan de lijn....ik zou daarna omdat het nog steeds niet verholpen was terug gebeld worden...ik wacht nog steeds....ben een keer terug gemaild met een antwoord wat niet aansluit bij de gestelde vraag/probleem/klacht...antwoorden terug is niet mogelijk. Nu als klap op de vuurpijl doet de huisteklefoon niks meer...ja de telefoon maar niet de verbinding.
Ik wil de hele boel cancelen maar geen cent betalen want er zijn al genoeg kosten gemaakt.
Ideeen sugesties?
groet sel
o dit is niet echt een antwoord tja die moet ZIGGO hebben lijkt me
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds 3 dagen geen telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie