obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Traag usenet? Wat kan dat zijn?
MisterSenseo
Ik had het nog niet eerder getest, maar ik ben op dit moment een BluRay aan het binnenslurpen met strak 14,37 MB/sec wat neerkomt op 116,5 Mbit.
Met 16 threads Newsconnection in Newsleecher........Wink
Toch niet slecht op een 120 Mbit account met 5 pc's die allemaal ook op internet actief zijn ( videochat,5 webcams uitzenden en bekijken........ )
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
Momenteel werk ik ook met Sunny hiermee ook strak 4,7MB/sec.
 
Black Tiger
Bitfreak, jouw situatie lijkt het meeste op de mijne.
Hoe heb jij die 7270 aangesloten? Ik heb die op LAN 1 in routermode aangesloten zodat ik mijn interne netwerkrange op de 10.x range kan houden.

Alhoewel ik twijfel of het daaraan ligt aangezien ik rechtstreeks op het modem aangesloten ook niet hoger kom.
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Ubee Wifi modem router is bij mij door de helpdesk teruggeschakeld naar enkel modem.
Kabel vanaf Ubee naar Lanpoort 1 van de Fritzbox. Op Lanpoort 2 de Desktop en op poort 3 heb ik een Printer aangesloten.
 
kobus1960
Ik ga straks (na de late dienst) even een 80Gb file binnenhalen met Sunny.
Dit wil ik even goed monitoren, ff zien of dit strak blijft gaan.
Nieuwsgierig? Entourage, serie 1 t/m 6.
 
Black Tiger
@Bitfreak: Aha, ja da's natuurlijk wel handiger.
Zolang telefonie van Ziggo maar goed blijft draaien. Misschien dat ik dat ook ga doen dan. Gaat wel m'n ip wijzigen maar dat heb ik er wel voor over.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Resultaat 80Gb download via Sunny, file 587 dagen oud.
Snaarstrak over de hele download 4,9. Prima dus.
 
Black Tiger
Dju... nu wil ik wel mijn modem om laten zetten naar modem only.
Maar dan kan ik natuurlijk ook niet meer rechtstreeks op het modem testen, toch?
En dat bracht ook niet veel soelaas. Twijfel twijfel twijfel.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Probeer op MP een EWM3200 te pakken te krijgen,dan ben je van het hele gezeur af........Pfft
Activeren en knallen met dat ding, eigen router erachter en die EVW3200 de kast in als reserve......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Een Ubee ding bedoel je? Nee dank, want het is verstandig om dat ding op een tijdschakelaar te hangen om elke nacht te resetten, dat lijkt me ook niks.

Ik kan ook geen EVW3200 in de kast kiepen want ik heb een Cisco EPC3925.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag usenet? Wat kan dat zijn?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Alternatief Sunny usenet Nieuwsgroepen : 23 08-12-2015
Advertentie