obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storing op CI + kaart
ddinteren
ik krijg storing op mijn CI + kaart alleen op rtl4 overige zenders niet ,heel soms op andere zenders.
wat kan dit zijn ?
heeft iemand anders daar ook last van.
 
kudu
Dit is geen storing op je CI+ kaart maar gewoonweg een signaal probleem.
Wanneer de storing zich op enkel RTL4 (HD) voordoet heb je vermoedelijk te maken met interferentie (Signalen in de lucht die storen op jouw bekabeling.).
Probeer eens rechtstreeks op de hoofdaansluiting te testen, dus zonder splitters e.d.
Wanneer het probleem dan nog steeds speelt, probeer eens een andere coax kabel. Let goed op dat deze kabel dan wel goed is afgeschermd. (Kabels met het kabelkeur kenmerk zijn dat.)
Je zou ook je televisie toestel eens opnieuw naar de zenders kunnen laten zoeken, misschien dat dat helpt.
De groene kabel die je woning binnen komt is degelijk afgeschermd waardoor praktisch uitgesloten is dat de oorzaak buitenhuis ligt, maar alles is mogelijk.
Succes!
 
ddinteren
bedankt ik ga ermee aan de slag
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing op CI + kaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie