obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
cisco aansluiten op humax???
ramahatta
Ik wil graag mijn cisco epc 3925 via een ethernet kabel aansluiten op mijn humax irhd 5100c ontvanger om interactieve tv te kunnen krijgen. Als ik de kabel aan bijde apparaten aansluit en de instructies volg op internet dan geeft hij aan dat er geen internet verbinding is. Op het cisco kastje brand idd geen lampje van ethernet. hoe kan dit?
 
MisterSenseo
Probeer maar een fabrieksgemaakte ethernetkabel, zoals ik het lees is die kabel stuk...Wink
Let wel : je moet wel een UTP kabel hebben en geen Crosslink, veel routers kunnen daar niet mee omgaan.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
dobby

Quote

MisterSenseo schreef:

Let wel : je moet wel een UTP kabel hebben en geen Crosslink, veel routers kunnen daar niet mee omgaan.


Niet om het een of ander, maar UTP heeft niets met Crosslink te maken.. een Cross cable kan zowel UTP als STP zijn; UTP/STP gaat over de interne afscherming van de 4 aderparen in de kabel (Unshielded vs. Shielded Twisted Pair), terwijl in een Crosslink kabel de ader-paren in een andere volgorde op de connector zijn aangesloten. Tegenwoordig speelt dat overigens niet zo meer, echt zo goed als alle recente (een redelijk aantal jaren terug) spullen (NICs, Hubs/Routers/Switches) detecteren dat allemaal automagisch helemaal zelf (auto MDI/MDI-X). Maar goed, daar heeft de OP natuurlijk niets aan.. En het zou verder natuurlijk ook nog steeds best een defecte kabel kunnen zijn, los van dit verhaal...
 
kobus1960

Quote

maar UTP heeft niets met Crosslink te maken.. een Cross cable kan zowel UTP als STP zijn


Helpless

Dus het kan wel, de tip is gewoon even een andere kabel (straight) te gebruiken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco aansluiten op humax???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie