obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
CI+ module
reneknop
Hallo,

Ik heb pas een tv van sharp gekocht LC32LE630E daar heb ik een CI+ module bij gekocht.
TV zegt 1of 2 maal per dag/avond gecodeerd programma.Moet tv dan uitzetten en weer aan en dan doet hij het weer
Heb een nieuwe goeie coax kabel gemonteerd signaalsterkte is 91 en de signaalkwaliteit is 100(BER:0.0 X 1E-6).
Wat te doen ???
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Deze melding komt van de tv. Waarschijnlijk herkend hij de module dan even niet. Je zou kunnen kijken of de module stevig genoeg in de tv zit (even ligt indrukken). Als 2e mogelijke oplossing zou je kunnen kijken of er een firmware update voor de tv beschikbaar is (zie http://www.sharp.nl/cps/rde/xchg/nl/h...0E&cat=111
Ziggo WebCare Jelle
 
Ziggo doei
Deze melding heb ik ook al vanaf het begin heel regelmatig met mijn cam modeule i.c.m. een Panasonic tv.
Enige oplossing is cam module er even uit halen en dan herkent hij de zenders weer, erg irritant, het is erg handig maar 1 afstandbediening, maar dit is echt vervelend.
 
MisterSenseo
Ik heb precies hetzelfde met een Samsung Smart TV dus die opmerking van Jelle raakt kant noch wal.
Ik zou ook heel graag de oplossing hebben voor dat probleem, dit is in mijn ogen een Ziggo probleem.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo doei
Dat idee heb ik ook dat het een ziggo probleem is.
 
BMP
Ik ken meer mensen met het probleem in uit schuiven ci+, en of de tv uit en weer aan lost het probleem tijdelijk op.

Ik heb het ook twee keer gehad, maar de laatste week geen last meer van, tv is een Sony W8 met nieuwste update, icm het nieuwste model smit ci+

Lijkt mij een firmware Ziggo probleem.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo doei
Ik heb het bijna iedere dag wel, soms meerdere keren, en soms gaat het een paar dagen goed. Het bleek dat er een software update beschikbaar was, die is gisteren geinstalleerd, om dan gelijk vandaag weer die melding te geven. Gecodeerd kanaal, wat mij betreft echt een ziggo probleem, maar toegeven doen ze niet, ze schuiven het weer eens af.
 
VincC
@Roxmarie
De melding "Gecodeerd signaal" Is Altijd een TV melding, de televisie verliest zijn koppeling met het apparaat module, dus een van deze twee (TV of Module) zou defect/niet geschikt kunnen zijn.
Het is belangrijk dat de televisie geschikt is voor het signaal, bij de Media Markt herken je dit aan de stickers van KPN/Canal Digital/UPC/Ziggo.
Deze informatie kun je zelf ook nalezen op hun website : https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/interactieve-ci-plus-module/
Het type zoals u deze benoemd staat niet in deze lijst en is daarom NIET geschikt om in combinatie met Ziggo & een Module Digitaal te kijken.
Dit heeft voornamelijk te maken met de soft/hardware van het tv toestel.
En zoals u al verteld werkt dit dus ook niet naar behoren.
Ik zou adviseren om te overwegen de module te verwisselen met een Digitale ontvanger.
 
Ziggo doei
Je bent wel wel erg kort door de bocht, want mijn tv staat er gewoon bij, dat hij geschikt is voor CI module van ziggo, dus hoe jij er bij komt dat hij niet geschikt zou zijn. Hij is alleen niet geschikt voor interactieve tv, maar dat is wat anders.
Gewijzigd door Ziggo doei op 01-04-2014 18:32
 
kobus1960
Begin even helemaal opnieuw, hier de handleidingen.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...stalleren/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
module Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 12 19-06-2014
CAM-module voor PC? Digitale radio en TV via de PC : 7 23-12-2013
Tv geschikt voor interactieve CI-module? Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 2 03-09-2013
Advertentie