obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
onbekende 0900 nummers op factuur
Nicholas
Nee, maar dat hoeft dus ook helemaal niet. En je betaalt ook niet via internet. Je betaalt via je telefoonrekening. Maar dat was je al wel duidelijk natuurlijk.

Even een heel simpele vraag: Waarom bel je niet gewoon dat nummer? Misschien dat er dan een lichtje gaat branden ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Pikhetniet
Mijn zoon heeft dat nummer gebeld met zijn mobiel en je krijgt een code die je ergens kan
invullen. Waar?????????????????????????????

Er staan ook belachelijke tijden op mijn facturen.

Een voorbeeld: 12:31 min. duurde dat.

Je hangt toch niet bijna een kwartier aan de telefoon voor een code die je krijgt.
 
BMP
Het is een betaalservice dienst voor een bepaalde klant die in beheer is van Pay.nl

De betaaldienst werkt via internet, maar via de huistelefoon het geld binnenhaalt, dat wil zeggen dat er via internet iets is gedaan/gekocht/besteld word/is, en via de telefoon word afgerekend met de dure smsjes.
het komt helaas vaker voor.

Ik zou toch nog eens goed binnen het gezin kijken, het gebeurt vaker, kinders doen dat soort dingen nog wel eens, en de ouders zitten met de gebakken peren.

Helpless
Gewijzigd door BMP op 21-05-2012 17:46
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Pikhetniet
Zoals ik al zei, kopen wij nooit wat via het internet.

Mijn zoon heeft pas voor het eerst weer zijn mobiel gebruikt.

Ik wordt opgelicht door iemand en ik ben niet de enigste blijkt wel op dit forum.

MET HET ZELFDE NUMMER. Toeval bestaat niet.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 21 2012 17:39:43:
Mijn zoon mag al stemmen.
Gewijzigd door Pikhetniet op 21-05-2012 17:39
 
BMP
Er zijn velen die er achteraf achter komen dat er door het kroost wel iets is gedaan Blush

Maar je zegt het zelf dat het bij jullie niet het geval is, hoe het dan mogelijk is is voor mij een raadsel.

Op welke tijden zijn die zogenaamde gesprekken gevoerd?? moet op de rekening staan als het goed is.

Edit : Dit is een copy past van pay.nl ( Quote Pay.nl )

Games

Gamen is hot! Zoveel verschillende online games en de jeugd speelt ze maar al te graag. Daar wilt u toch ook een graantje van meepikken?

Meer informatie over Games
Downloads

Alles op het internet wordt gedownload. Doe mee en ga met ons gelijk de internationale markt op!

Meer informatie over Downloads
Online Content

Chatten, filmpjes of informatie; de consument is op zoek naar kwaliteit op het internet. Maak het hun makkelijk en zij zorgen voor de omzet.

Meer informatie over Online Content
Webshops

In een handomdraai uw producten op het internet met onze Plug-ins! Gebruik daarbij de beste betaalservices.

Meer informatie over Webshops

(Unquote Pay.nl) dit zijn dus diensten die Pay.nl aan andere bedrijven verkoopt, dus andere bedrijven verkopen die dure smsjes, (even voor de duidelijkheid)


Dus het kan zomaar van een spelletjes site zijn waar een payment word gevraagd via de telefoon.
Gewijzigd door BMP op 21-05-2012 18:12
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Pikhetniet
O.A op 17 januari 2012 omstreeks een tijd waarop een bedrijf bij mij iets kwam brengen en ik
in de buurt was van de telefoon en zeker weet dat niemand die telefoon gebruikt heeft op die
tijd.
 
BMP
Okee dan, er is niet gebeld op dat moment, maar het is wel geregistreerd door Ziggo.

Hier een soortgelijk geval waar overeenkomsten mee zijn http://www.adslforum.nl/topic.asp?top...c_id=17366
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
@pikhetniet: Ik neem aan dat je een draadloze DECT telefoon gebruikt ?

Indien ja: heb je 1 handset of meerdere ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Pikhetniet
1 telefoon
 
Nicholas
O.k. 1 DECT telefoon neem ik aan dan en niet een bedraad toestel of een toestel zonder DECT ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbekende 0900 nummers op factuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Onbekende apparaatnamen in ConnectBox Storing : 2 05-08-2017
Onterechte factuur en de associale behandeling van de klantenservice Klacht over Ziggo : 7 27-12-2011
factuur problemen Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten : 7 03-11-2010
geen factuur alles in een plus sinds oktober Algemeen : 7 18-06-2009
Advertentie