obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
ziggo en haar stotteringen.
Gekkie_NL
Hallo allemaal

ziggo heeft een paar maanden geleden de frequenties van alle tv zenders zitten omgooien (alweer). Sinds dien heb ik niks anders dan blokken in het beeld. e48/e32/e52 meldingen. Dus zelf maar eens op onderzoek uitgegaan. alle kabels gecontroleerd jaar of 3 oud allemaal kemakeur zoals aanbevolen. toen de signaal sterkte gecontroleerd. bij het aop was het onder de 60dB, te laag dus. nogmaals contact opgenomen met ziggo. oke we sturen een monteur. Monteur maandag geweest. was de sterkte 70+ dB. Prima beeld. (beetje vreemd, zomaar een hoger signaal.)
vandaag om half 12 geen tv en internet meer. half 2 nogsteeds niks. eerst via de mobiel gekeken over er storingen waren. Nog niks gemeld. Vervolgens maar eens gaan bellen. Ohja er is storing in uw regio. er werd mij gemeld dat eerst de tv het weer moest gaan doen. daarna het internet. Het internet doet het inmiddels weer (wel zeer traag). de tv is heeft weer zijn verschijnselen als voorheen.
kortom slechte verbindingen.
inmiddels is het 6 uur en de storingsmelding staat nog steeds niet op ziggo.nl/storingen postcode gebied 4708GD. m.a.w. geen communicatie met de klant.Shock


Ik heb nog wel een kleine vraag die jullie misschien ook wel weten?
Ik heb een 3 maanden nu een ubee evw3200 modem. Daar zit nu een router in maar kan ik de router functie op een of andere manier uitschakelen, want ik heb een router (sitecom wl-309 gaming router ii) waarmeen ik dus veel meer kan dan het ingebouwde ding van die ubee.

bijvoorbaat dank,Wink



****Update****

Zojuist contact gehad met ziggo. de medewerkster kon geen storing in hun systeem vinden, ondanks dat dit mij toch eerder op de dag was verteld. Ze kon me alleen hun standaard rideltje maar geven (slechte kabels, geen spliters, etc). Ook kon ze niet begrijpen dat ik er moedeloos en gefrustreerd van zulke antwoorden werd en hing zonder enige reden op.
Gewijzigd door Gekkie_NL op 15-03-2012 18:51
 
MisterSenseo
Misschien een tip om in het vervolg iets beter het forum af te struinen, want het staat her en der verspreid reeds uitgelegd, maar dmv 1200 bellen en dan jouw Ubee EVW3200 in bridge mode te laten zetten, dan wordt router- en WiFi-functie uitgeschakeld.
Hiermee maak je er dus een "dom" modem van.
Dan in één van de LAN poorten ( ik doe altijd 2 of 3 ) de UTP kabel naar een eigen router en klaar is Kees ( of Jan of Klaas ..........Wink )

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Gekkie_NL

Quote

MisterSenseo schreef:

Misschien een tip om in het vervolg iets beter het forum af te struinen, want het staat her en der verspreid reeds uitgelegd, maar dmv 1200 bellen en dan jouw Ubee EVW3200 in bridge mode te laten zetten, dan wordt router- en WiFi-functie uitgeschakeld.
Hiermee maak je er dus een "dom" modem van.
Dan in één van de LAN poorten ( ik doe altijd 2 of 3 ) de UTP kabel naar een eigen router en klaar is Kees ( of Jan of Klaas ..........Wink )

Succes,


oh sorry, ik had wel gekeken maar als een "halve blinde".
bellen naar 1200 gaat moeilijk heb geen ziggo telefonie. maar ik neem aan dat de helpdesk dit kan regelen.
 
MisterSenseo
Inderdaad, 1200 of 0900-1884 komen op dezelfde lijn uit.....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Hallo Rocham,

Uit je antwoord maak ik op dat tot op heden alles goed gaat.
Heb je nog een probleem? Zoja, probeer dan precies te omschrijven wat het probleem is, wanneer het zich voordoet, bij welke apparatuur en hoe alles aangesloten is op het moment van het probleem. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker om met tips te komen. Anders blijft het gissen en daar ben jij dan ook niet mee geholpen. Think
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Bitfreak
Ziggo is bezig om het Ubee wifi modem een update te geven ivm stotterende telefoonlijn en dergelijke.
Heb je zelf een router sluit deze dan aan en laat het wifi modem door de helpdesk als dom modem schakelen, dan zijn de
problemen met de stotterende telefoonlijn ook over.Clap
 
Eduard47
Stotteren met de telefoon ca. 2 weken terug opgetreden. Verbinding viel weg dus ofwel men hoorde mij niet of ik hen niet. Na een reset van het modem tot op heden niet meer waargenomen. Nog wel steeds stotteren/interrumperen van internet. En pagina laadt niet. Ik probeer als controle ziggo speedtest te starten, die doet het ook niet. Het netwerkcentrum geeft soms de melding "geen internetverbinding" maar soms ook niet. Gek genoeg blijft internetradio gewoon doorspelen. De andere pc's in het netwerk hebben zelfde probleem, bedraad en draadloos. Heb toch het idee dat de EVW3200 de oorzaak is. De powerwaarden zijn prima. In het begin is er al eens een monteur bij geweest (heb de EVW3200 sinds juli), toen ook vanwege diverse andere problemen zoals spontaan resetten. Het modem is toen omgewisseld. Meest klachten waren weg, alleen de internet pauzeringen zijn gebleven. Treden ook wisselend op.
 
Bitfreak
Hoeveel T3 en T4 meldingen heeft het modem geregistreerd?.
 
Eduard47

Quote

Bitfreak schreef:

Hoeveel T3 en T4 meldingen heeft het modem geregistreerd?.


De tellers staan nu op T3 = 223
T4 = 0
Vorige week heeft mijn zoon nog een reset gedaan.
 
Bitfreak
Dat kan er nog mee door.

Een vast Wifi kanaal kiezen i.p.v. automatisch kan ook verbetering brengen en ook de bandbreedte terug brengen van 40 naar 20Mhz.Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo en haar stotteringen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie