obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Traag internet Ubee EVW3200 WiFi
MisterSenseo
Ik had eens een pc die na precies 24 uur uitbrandde........fabricagefoutje.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
michael93
lol best best dikke faal... maar met pc gebeurt best vaak met mobo
 
MisterSenseo
Klopt maar dat geldt dus ook voor modems, die kunnen ploffen bij de eerste keer adapter in het stopcontact.
Niet de bedoeling maar het kan zomaar..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Bij mij is het spul allemaal niet geaard (tv / humax, etc.) Als ik aan die splitter pak dan krijg ik wel eens een optater. Is volgens mij ook niet allemaal zo best voor de electronica. Maar goed, het functioneert al geruime tijd goed.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo

Quote

Nicholas schreef:

Bij mij is het spul allemaal niet geaard (tv / humax, etc.) Als ik aan die splitter pak dan krijg ik wel eens een optater. Is volgens mij ook niet allemaal zo best voor de electronica. Maar goed, het functioneert al geruime tijd goed.


Kun je oplossen.............Splitter richting Nova Zembla smijten hahahahaha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Ja, dat was een inkoppertje natuurlijk Grin Maar effekes serieus: Is het beter voor de apparatuur (ook computer) om ze geaard aan te sluiten of maakt het allemaal niks uit??
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
De één zegt van wel, de ander roept dat geaard juist gevaarlijk is.........ik heb nog nooit pc apparatuur geaard gehad en het werkt fantastisch.
Volgens mij ligt het aan de bedrading die je huis binnen komt, als dat perfect is is de rest dat ook.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
O.k. Nou, dat stelt weer gerust. PC en randapparatuur werken hier ook prima. Enige probleem wat ik ervaren heb was bij een NAD audio-versterker (die aan de PC gekoppeld was) Deze gaf een serieuze frequentiebrom. Aardlusprobleempje volgens mij. Maar goed, gebruik nu een Sansui, geen brom (voeding waarschijnlijk anders geisoleerd ofzo)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
MisterSenseo
Ik heb hetzelfde met de optische aansluiting van mediaplayer naar mijn digitale ingang van de pc........bromt ook.........betere optische kabel gebruiken en de brom is weg......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Even wat toslink kabels betreft, deze zijn aan te bevelen.

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/h...index.html
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet Ubee EVW3200 WiFi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie